اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پُرگر: روسای فدراسیون‌های ورزش ناشنوایان باید ناشنوا باشند

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه گفت: طبق قوانین بین‌المللی و اساسنامه فدراسیون جهانی ورزش‌های ناشنوایان، روسای فدراسیون‌ها باید ناشنوا باشند.

پُرگر: روسای فدراسیون‌های ورزش ناشنوایان باید ناشنوا باشند

محمد پُرگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ایران یکی از فعال‌ترین فدراسیون‌ها دنیاست، اظهار داشت:کشورمان یکی از بهترین و موثرترین فدراسیون‌های ورزش ناشنوایان در بین فدراسیون‌های مختلف جهان است و عضو کمیته بین‌المللی المپیک ناشنوایان است. ورزشکاران ایرانی همیشه در بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی ناشنوایان حضور فعال دارند. در بین کشورهای آسیایی نیز کشورمان به همراه چین، کره جنوبی، ژاپن، چین تایپه و استرالیا یکی از پرمدال‌ترین کشورهای آسیا و اقیانوسیه هستند.

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در خصوص اینکه روسای فدراسیون‌های ورزش‌های ناشنوایان باید ناشنوا باشند، عنوان کرد: طبق قوانین بین‌المللی و اساسنامه فدراسیون جهانی ورزش‌های ناشنوایان، روسای فدراسیون‌ها باید ناشنوا باشند اما بنده به عنوان یکی از اعضای فدراسیون جهانی و کمیته بین‌المللی نامه‌نگارهایی با کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان داشتم و توانستم کمک کنم تا مشکلات‌ حل شود.در بعضی از کشورها قوانین متفاوت بوده و تعیین مدیران با تایید وزارت ورزش و انتخاب در مجامع است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال ناشنوایان ایران، افزود: دولت ایران بعد از انقلاب حمایت ها، اعتبارات و ارتباطات خوبی با فدراسیون ورزش های ناشنوایان ایران داشته است. در این زمینه‌ها خیلی فعال بوده و اخیراً هم افراد ناشنوای تحصیل‌کرده در رشته تربیت بدنی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا در کشور موفق ظاهر شده اند. خوشبختانه مهران تیشه‌گران تلاش و زحمات زیادی را در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ‌کشیده است و از وجود این عزیزان در فدراسیون استفاده کرده تا با کسب تجربه بتوانند در آینده مدیریت ورزش ناشنوایان را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول