اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فعالیت 270 هزار جهادگر در طرح شهید سلیمانی/راه‌اندازی قرارگاه جهادی جنوب کرمان

مسئول بسیج سازندگی سپاه گفت: در مقابله با ویروس منحوس کرونا با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ۴۲ هزار تیم در قالب گروه‌های جهادی انجام وظیفه کردند و بالغ بر 270 هزار نفر جهادگر در طول سه ماه گذشته فعالیت داشتند.

فعالیت 270 هزار جهادگر در طرح شهید سلیمانی/راه‌اندازی قرارگاه جهادی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، امروز سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از طرح محرومیت‌زدایی جهادی درمانی مرکز جهادی و فرهنگی بقیه در شهر مردهک عنبرآباد بازدید کرد.

مرکز جهادی بقیه‌الله (عج) به مدت ۷روز خدمات پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، روانپزشک، متخصص زنان و سایر خدمات درمانی به مردم محروم شهر مردهک و روستاهای بخش جبالبارز جنوبی به‌صورت رایگان ارائه کردند.

سردار زهرایی در حاشیه بازدید از طرح جهادی درمانی در شهر مردهک گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به قشر آسیب‌پذیر در زمینه محرومیت‌زدایی مردمی طرح درمانی به مدت هفت روز انجام شد.

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی با سطح کیفی تخصصی برگزار شد، اظهار داشت: تیم کاربلد و تخصصی پزشکی جهادی بقیه‌الله بسیار موفق عمل کرد و یک بیمارستان را با تمام تجهیزات به این منطقه محروم بیاورند و به مردم خدمات درمانی ارائه کنند.

سردار زهرایی گفت: در مقابله با ویروس منحوس کرونا با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ۴۲ هزار تیم در قالب گروه‌های جهادی انجام وظیفه کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه افزود: بالغ بر 270 هزار نفر جهادگر در طول سه ماه گذشته فعالیت داشتند که از این تعداد ۲۷ هزار نفر تخصص‌های پزشکی، بهیاری، پرستاری و بهورزی داشتند و خدمات بهداشتی و درمانی در کشور ارائه کردند.  

زهرایی خاطرنشان کرد: بخش پزشکی گروه‌های جهادی مورد تایید رهبر معظم انقلاب هست و روز گذشته به کار جهادگونه پزشکان اشاره کردند.

وی در ادامه این خبر از راه‌اندازی قرارگاه جهادی جنوب کرمان خبر داد و گفت: مشابه این کار در استان هرمزگان و سیستان بلوچستان انجام شده است که در بحث برداشت محصولات کشاورزی که دچار مشکل شدند به کشاورزان کمک خواهند داد محصول روی دست کشاورز نماند و هم به صنایع تبدیلی وصل شود و هم خدمات بهداشتی و درمانی توسط قرارگاه جهادی در جنوب ادامه خواهد داشت.

حسن پورجوپاری مرکز جهادی بقیه‌الله (عج) تهران در این باره گفت: ۳۶ نفر پزشک عمومی و متخصص با تجهیزات کامل در منطقه محروم مردهک حضور پیدا کردند و طی این مدت به ۳هزار نفر خدمات درمانی و بهداشتی بهصورت رایگان ارائه شد.

انتهای پیام/80005/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول