اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

عملکرد صنعت نفت در همه بازی‌ها قابل دفاع است/ امیدوارم اتفاقات فردا به سود ما رقم بخورد

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شناخت خوبی از تیم فولاد داریم و تمرینات خود را بر اساس آنالیزی که انجام شده پشت سرگذاشتیم و از آمادگی خوبی برخورداریم.

عملکرد صنعت نفت در همه بازی‌ها قابل دفاع است/ امیدوارم اتفاقات فردا به سود ما رقم بخورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی در هفته چهاردهم به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که اگر در این دیدار، به پیروزی دست یابد، رقیب خود را از گردونه رقابت برای صدرنشینی حذف خواهد کرد، اما اگر نتواند سه امتیاز خانگی این دیدار را از آن خود کند، جایگاه خود را به خطر خواهد انداخت.

بر همین اساس، امیرحسین پیروانی پیش از این دیدار حساس در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد.

مربی صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال کشور، بیان کرد: لیگ به نیم فصل نزدیک شده و تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند، با توجه به ارزیابی تیم ها از یکدیگر، در طول هفته بر اساس کیفیت تیم فولاد در د فاز دافاع و حمله، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی داریم و نیاز به کسب سه امتیاز و انجام یک بازی خوب برای بقا در جمع مدعیان داریم.

وی با بیان اینکه حین ساکی در بازی فردا به دلیل محرومیت نفت آبادان را همراهی نخواهد کرد، ادامه داد:  چند بازیکن مصدوم در تیم جود دارد که تصمیم نهایی برای استفاده از این بازیکنان، فردا مشخص خواهد شد.

پیروانی اظهار کرد: به خاطر فشردگی مسابقات و محدودیت هایی که کرونا ایجاد کرده، تیم ها ریکاوری کاملی پس از مسابقات نخواهند داشت، ما هم به همین خاطر چند مصدوم در طول مسابقات داشتیم که با نزدیکی به نیم فصل، اگر در برخی پست ها نیازی به تقویت باشد، بازیکن جدید جذب خواهیم کرد، اما خوشحالم که کادر فنی نگاه ویژه ای به جوانان دارد، در مقابل مس تیم ما از پنج بازیکنی استفاده کرد که زیر ۲۳ سال بودند.

مربی صنعت نفت ادامه داد: متأسفانه در فوتبال کشور ما، میزان سنجش عملکرد کادر فنی، نتیجه‌گیری و رتبه تیم در جدول است، اما ما سعی کرده ایم که از بازیکنان جوانی که کیفیت خوب دارند و در سال های آینده می‌توانند استان خوزستان و تیم صنعت نفت را تأمین کنند استفاده کنیم. در حال حاضر تیم ما دو بازیکن زیر ۱۸ سال را در مسابقات به کار گرفته که به جرأت می‌گویم تنها تیمی هستیم که به این شکل به جوانان اهمیت می‌دهد.

وی در خصوص دلیل غیبت پورموسوی در نشست پیش از این دیدار، عنوان کرد: زمان جلسه فنی تیم با زمان برگزاری این نشست مقارن بود و با توجه به برنامه‌ریزی قبلی، زمان مناسبی برای نشست این بازی نبود، اما تمام مسائلی که توسط بنده ایراد شد، نظرات سرمربی تیم است. 

پیروانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر از دست رفتن فرصت صدرنشینی برای صنعت نفت مقابل سپاهان و نوع نگرش این تیم برای تقابل با فولاد در یک بازی حساس، یادآور شد: همه بازی‌ها سه امتیاز دارند و بازی شش امتیازی تفرکات برخی از دوستان است، فردا برای کسب تمام امتیازات بازی به میدان می رویم و در بازی مقابل سپاهان نیز بازیکنان ما طبق آمار، ۶۰۰ پاس رد و بدل کردند و مالکیت ما ۶۰ به ۴۰ بود.

ما با یک تیم جوان و در مقابل تیمی که تعویض های آن بازیکنان ملی پوش بودند، چنین عملکرد از خود به جای گذاشتیم و عملکرد صنعت نفت در تمام بازی ها قابل دفاع است و کیفیت خوبی داریم و فردا سعی می کنیم با یک بازی خوب سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم، بخشی از فوتبال هم مربوط به اتفاقات است که امیدوارم فردا این اتفاقات به سود نفت رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلایل نامعلم در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر نشد.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول