اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هیأت‌های ورزشی تنها نیستند/ لزوم حمایت مجامع صنعتی استان از ورزش هرمزگان

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه هیأت‌های ورزشی تنها نیستند، گفت: نیاز است مجامع صنعتی هرمزگان به حمایت ورزش حرفه‌ای استان بیایند.

هیأت‌های ورزشی تنها نیستند/ لزوم حمایت مجامع صنعتی استان از ورزش هرمزگان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از ورزشکاران فوتسال تیم آیندگان و بانوان رودان اظهار داشت: سطح استعداد ورزشکاران هرمزگانی بسیار بالاست و ما در تمامی رشته‌های ورزشی استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در اختیار داریم.

وی با اشاره به اینکه در تیم آیندگان هرمزگان و تیم بانوان رودان استعدادهای بسیار خوبی قرار دارد و اعتقاد و باور دارم که این ورزشکاران نیاز به حامی و پشتیبان واقعی دارند و می‌خواهند نام ورزش استان و حتی ورزش کشور را به عنوان یک الگو از شجاعت و ایثار و همت و غیرت نام ببرند چراکه ورزشکاران این استان  توانایی لازم را دارند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استعدادهای هرمزگانی‌ها در بخش بانوان و در حوزه آقایان، چه در ورزش انفرادی و چه ورزش‌های گروهی، امری ثابت شده است.

مراری یادآور شد: ما به‌عنوان مسؤول باید تلاش و کمک کنیم و به نوعی حمایت کنیم که ورزشکاران از لحاظ روحی تقویت شوند و این امر به تنهایی محقق نمی‌شود و می‌بایست  همه مسؤولان و همه دست‌اندرکاران کمک کنند و در حوزه ورزش و جوانان برای حمایت ورود کنند و قطعا مدیرکل ورزش و جوانان و هیأت‌های استان تنها نخواهند بود.

وی اظهار کرد: بنده به مدت 9 سال رئیس هیئت جانبازان و معلولین این استان هستم و ورزشکارانی که با شرایط سخت روحی و جسمی که دارند موفقیت‌های خوبی را در این زمینه کسب نموده‌اند چه در ورزش والیبال که در لیگ برتر هستند و چه ورزش بسکتبال با ویلچر که در لیگ برتر حضور دارند، نشان از  توانمندی این ورزشکاران است.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: استاندار هرمزگان از بخشی از صنایع، فولاد هرمزگان رقمی را گرفته‌اند و ما باید کمک کنیم دیگر صنایع استان نیز مانند پالایشگاه‌ها و... سهمی در حوزه ورزش داشته باشند که قطعا با این حمایت‌ها می‌شود کارهای بزرگی برای ورزش استان صورت گیرد و کسانی که علاقمند و دلسوز ورزش هستند باید در این عرصه وارد شوند و ورزش را باید از سیاست جدا کنیم.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول