اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرخوب|اسفند پایان ساخت ۳۵۰۰واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پایان ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین تا پایان اسفند ۹۹ خبر داد.

خبرخوب|اسفند پایان ساخت ۳۵۰۰واحد مسکن محرومین در  کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین جنتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد که با حضور امید معاون رئیس جمهور برگزار شد،  از پایان ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین تا پایان اسفند امسال خبر داد و گفت: در سفر سال گذشته دکتر نوبخت به استان این تعداد پروژه کلنگ‌زنی شد اما شیوع کرونا موجب شد کار به کُندی پیش‌ رود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش بنیاد مسکن تکمیل این تعداد واحد است. ۲۵۰۰ واحد تا پایان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و سایر واحدها تا پایان اسفند تکمیل و تحویل داده می‌شود، در صورت اتمام این تعداد واحد ۲ هزار سهمیه جدید به بنیاد مسکن تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در دستور کار بنیاد مسکن است، افزود: تا سال ۹۷، ۲۸ هزار واحد در روستاها احداث شد،ضمن اینکه از ۹۷ تاکنون ۱۲ هزار و ۷۷۰  احداث شد که در مرحله اتمام قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا سال ۹۲ تعداد ۲۰ هزار واحد مقاوم‌سازی شده و طی ۸ سال اخیر بهسازی و مقاوم‌سازی ۱۵ هزار واحد صورت گرفت.

جنتی زلزله ۵.۲ ریشتری به ۷ هزار و ۸۵۹ واحد و سیل ۹۸ و ۹۹ به ۲ هزار و ۸۰۰ واحد خسارت وارد کرد که تعمیرات این واحدها در دست انجام است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول