اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ماهیت رهبری و مردمی‌بودن یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌هاست

فرماندار ویژه شهرستان سقز یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها را اسلامی بودن، ماهیت رهبری و مردمی بودن انقلاب برشمرد.

ماهیت رهبری و مردمی‌بودن یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای سقز با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: انسجام و وحدت یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود و برگزاری حماسه انتخابات نیازمند وحدت و انسجام است.

وی اظهار کرد: دشمنان همواره از وحدت و انسجام مسئولان و مردم و جناح‌های مختلف ترسیده‌اند زیرا تقویت اتحاد، انسجام و وحدت، پایانی بر توطئه‌افکنی دشمنان است.

کریمیان افزود: وحدت داخلی، باعث مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می‌شود و رئیس جمهوری که با رای حدکثری آحاد جامعه انتخاب ‌شود، از پشتوانه بهتری برای خدمت‌رسانی برخوردار خواهد بود.

کریمیان یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها را اسلامی بودن، ماهیت رهبری و مردمی بودن انقلاب برشمرد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد، افزود: در این بیانیه که مانیفیست 40 ساله دوم انقلاب اسلامی ایران است 40 بار واژه جوان آورده شده است که نشان دهنده ضرورت جوان‌گرایی در مدیریت کشور است که بایستی جوانان در صحنه باشند و اگر جوانی نیز دچار خطار شد با امر به معروف ونهی از منکر در مسیر درست خدمتگذاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار، دستاورد بزرگی است که به آسانی در ایران به دست نیامده عنوان کرد: این مهم با خون پاک شهدا و ایثارگری شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و جبهه به دست آمده که بایستی با حفاظت از این آرمان‌ها و خدمات‌رسانی صادقانه، حافظ این دستاوردها باشیم و دین خود را ادا کنیم.

کریمیان ادامه داد: با نگاهی به کالبدشکافی انقلاب‌های جهان، نظریات مختلفی در خصوص چرایی و علل انقلاب اسلامی مطرح شده است که برخی با طرح توهم توطئه انقلاب را از پیش طراحی شده توسط غرب و آمریکا می‌دانند اما در مقابل برخی با شناخت درست مولفه‌های دخیل در انقلاب و بررسی دقیق ماهیت انقلاب به نقش ایدئولوژی و دین و باورهای دینی و نقش تعالیم اسلام از یک طرف و نقش کاریزماتیک رهبری انقلاب در بروز و ایجاد و تداوم انقلاب دخیل می‌دانند که همین امر هم باعث تداوم رویکرد انقلابی آن حتی بعد از ۴ دهه از انقلاب اسلامی شده است.

 فرماندار سقز با اشاره به خلق واژه‌های ارزشمند در چهل و دو سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: حفاظت از این واژه‌ها و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای جوانان بسیار ضروری است.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول