اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اهدای ۲۷۰ بسته معیشتی و برگزاری نمایشگاه تجسمی «ردپای رنگ» در مه‌ولات

همزمان با گرامیداشت دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) ۲۷۰ بسته معیشتی در مه‌ولات توزیع می‌شود و آیین افتتاحیه نمایشگاه «رد پای رنگ» با حدود ۲۵۰ اثر در این شهرستان برگزار شد.

اهدای ۲۷۰ بسته معیشتی و برگزاری نمایشگاه  تجسمی «ردپای رنگ» در مه‌ولات

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، رئیس جمعیت هلال احمر مه‌ولات اظهار کرد: با وجود همه‌گیرشدن ویروس منحوس کرونا، جمعیت هلال احمر شهرستان به همت داوطبان و خیرین اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های متأثر از این بیماری را کرده است.

محمد امانی تصریح کرد: همزمان با گرامیداشت دهه فجر، تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌هایی که درگیر ویروس کرونا شده‌اند، توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این طرح، تعداد ۸ هزار عدد ماسک بهداشتی نیز توزیع می‌شود.

همزمان با گرامیداشت دهه فجر نمایشگاه «رد پای رنگ» در مه‌‌ولات برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات در این باره اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت دهه فجر، نمایشگاهی با عنوان «رد پای رنگ» در محل سالن ورزشی شهید مهدی‌زاده شهر فیض‌آباد مه‌ولات افتتاح شد.

مریم شاکری با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تجسمی حدود ۲۵۰ اثر به سبک‌های مختلف و ۲۰۰ قطعه سفال پخته شده رنگ‌‌آمیزی و لعاب خورده به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه به همت آموزشگاه نقاشی هما و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز پنج‌شنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۱ به محل این نمایشگاه واقع در سالن ورزشی شهید مهدی‌زاده مراجعه کنند.

همزمان با روز مادر ۷۰ بسته معیشتی بین بانوان مه‌ولاتی توزیع می‌شود

مددکار مرکز خیریه حضرت رقیه(س) فیض‌آباد مه‌ولات در تشریح این خبر گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) ۷۰ بسته معیشتی بین مادران مه‌ولاتی در حال توزیع است.

زینب رضایی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی با همت خیرین بزرگوار شهرستان به ارزش ریالی ۱۴۰ میلیون ریال تهیه شده و به‌مناسبت روز مادر، بین بانوان مه‌ولاتی توزیع می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: بدین‌وسیله و از سمت مرکز خیریه حضرت رقیه(س) از خیرین بزرگوار از جمله غلامرضا مهدی‌زاده، قاسم کیوان نژاد، مجید حیاتی، محمد یوسفیان، علی بقال، عبدالله خوشبخت، دکتر فروغ، مهندس امانی، مدیریت ارزانسرای مهسا، خانم جاوید، عباس جوان، سعید افرازی، حسین واله، خانواده جعفرزاده به یاد مرحوم استاد جعفرزاده، خانواده صداقتی به یاد بود رجب صداقتی و سایر خیرین عزیزی که نامشان از قلم افتاد و یا درخواست داشتند نامی از آنان برده نشود، جهت مشارکت در این کار خداپسندانه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول