اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 25 تیم شهید رهنمون در زنجان

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: 25 تیم شهید رهنمون در زنجان، در راستای خدمت به بیماران کرونایی تشکیل شده است.

فعالیت 25 تیم شهید رهنمون در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مشهود تقی‌لو چهارشنبه شب در مراسم تقدیر از مدافعان سلامت زنجان اظهار کرد:  جلسه هیأت اندیشه‌ورز بسیج جامعه پزشکی با رویکرد بررسی برنامه‌های سال 1399 و تببین برنامه‌های سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه برای مبارزه با کرونا باید برنامه‌ریزی شود، عنوان کرد: بسبجیان زنجانی حضور فعالی در بخش‌های مراقبتی و پزشکی در ایام کرونا دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان زنجانی در طرح شهید سلیمانی بیش از وظیفه خود فعالیت داشتند، عنوان کرد: قطع زنجیره انتقال، حمایت و نظارت بخش‌های مختلف این طرح است.

تقی‌لو با اشاره به اینکه 25 تیم شهید رهنمون در بسیج جامعه پزشکی تشکیل شده است، بیان کرد: 130 نفر در این تیم‌ها ساماندهی شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه بسیجیان در این طرح مستمر فعالیت داشتند و نقاهتگاه‌ها فعالیت کردند، ادامه داد: در نقاهتگاه‌ها 15 خرداد 100 نفر از پذیرفته‌شدگان مورد حمایت قرار گرفتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا بسیجیان حضوری مستمر در میدان عمل داشتند، گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، تولید اقلام بهداشتی، ایجاد نقاهتگاه‌هایی، برای بیماران کرونایی و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله این اقدامات است. 

عباس بابایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد حمایت از اقشار ضعیف در ایام کرونایی گفت: رزمایش کمک مومنانه بار دیگر اتحاد ایران در سایه رهبری را به رخ جهانیان کشید. 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: تفکر در اسلام و سیره اهل بیت (ع) چراغ راه انسان‌ها است. 

شیرمحمدی با اشاره به رشادت‌های مدافعان سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا بیان کرد: این تلاش نشان از شوق افراد برای خدمت‌رسانی دارد. 

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول