اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از بانوان حافظ قرآن در سی‌سخت+ تصاویر و فیلم

اداره تبلیغات اسلامی دنا با همکاری هیأت زوار الزهرا(س) به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن آئین تجلیل از بانوان حافظ قرآن برگزار کرد.

تجلیل از بانوان حافظ قرآن در سی‌سخت+ تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، آیین تجلیل از بانوان حافظ قرآن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا و روز زن به همت اداره تبلیغات اسلامی و هیأت زوار الزهرا با در حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان در شهر سی‌سخت برگزار شد.

حجت‌الاسلام بهشت رئیس اداره تبلیغات اسلامی دنا گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن  آیین تجلیل از ۳۲ خواهر حافظ قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی و هیات زوار الزهرا با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان، خانواده‌های آنها و همچنین علاقه مندان به قرآن و علوم دینی در تالار شهید نجفی سی سخت برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم برنامه های مختلف و متنوعی از جمله اجرای تئاتر،  مولودی، سرود، هم خوانی برای مادران و تکریم و تجلیل از مادران و بانوان حافظ قرآن به همت هیات زوار الزهرا و اداره تبلیغات اسلامی اجرا گردید که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

 در این مراسم حجت‌الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی‌سخت ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم بیان کرد: در هیچ دین و در هیچ کتابی در میان هیچ امتی به اندازه  اسلام و قرآن به کرامت زن توجه نشده است.

امام جمعه سی‌سخت اظهار داشت: قرآن راه و روش درست زندگی کردن را به همه انسان‌ها در همه زمانها و مکانها می‌آموزد چرا که قرآن محدود به زمان و مکان خاصی نیست. 

در این مراسم حجت الاسلام گنجه‌ نیز ضمن اشاره به اهمیت سبک زندگی قرآنی بیان کرد: مصداق آیه تطهیر در قرآن حضرت زهرا و ائمه ی معصومین علیهم السلام هستند و برای اینکه به آنها نزدیک شویم باید پاکیزه باشیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول