اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انعقاد قراردادهای مشارکتی و روبنایی به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد در پردیس

آئین انعقاد قراردادهای مشارکتی و روبنایی به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال در پردیس برگزار شد.

انعقاد قراردادهای مشارکتی و روبنایی به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز طی مراسمی با حضور سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران، اعضای هیأت مدیره و پیمانکاران، آئین انعقاد قراردادهای مشارکتی و روبنایی به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

 سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس طی این نشست، ضمن تبریک دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: روند خدمات دهی به فازهای مسکن مهر همچنان تداوم خواهد داشت و برای تکمیل زیرساخت‌ها قراردادهای متعدد مشارکتی انعقاد می‌شود.

وی گفت: در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ پردیس تمام سرانه‌های عمومی با توجه به افق جمعیتی ایجاد خواهد شد و پردیس اولین شهری است که در سرانه‌های عمومی تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: در فازهای جدید پردیس کلانتری، مدرسه، پارک، فضای تجاری و غیره احداث می‌شود اما وضعیت خدمات دهی به فاز ۸ بهتر از دیگر فازها بوده که مدارس جدید در حال ساخت و فضای درمانی این فاز نیز تحویل شبکه بهداشت شده است.

هدایت ادامه داد: تحقق سرانه‌های عمومی به سرعت درحال انجام است و شرکای بسیار خوبی داریم که از فرآیند مناقصه، مباحث مالی و موارد دیگر گذشته و امتحان خود را پس داده‌اند و به طور حتم این پروژه‌ها از زمان‌بندی که در قراردادها اعلام شده زودتر تمام می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز ۶ قرارداد شامل ۳۲ مجموعه تجاری به متراژ ۳۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۳۷۷۰ میلیارد ریالی، ۱۰ واحد آموزشی با ۸۰ باب کلاس درس با ارزش ۱۲۵۰ میلیارد ریالی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: ۵ مجموعه بوستان در ۱۰ هکتار فضای سبز با ۵۰۰ میلیارد ارزش ریالی، ۴ مجتمع مذهبی با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریالی، یک مرکز درمانی با ارزش ۱۰۰ میلیارد ریالی و ۲ مجموعه فرهنگی ۱۰۰ میلیارد ریالی ساخته خواهد شد.

هدایت افزود: زمان اتمام پروژه‌ها در هر قرارداد متفاوت است اما در کل تمام آن‌ها طی ۲۴ ماه به اتمام خواهد رسید و این ۶ قرارداد ما در پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: تا به امروز دو قرارداد بزرگ یک‌هزار و ۶۵ میلیارد تومانی به ثمر رسیده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان دیگر هم تا ماه‌های آینده واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای خدمات روبنایی پارک، مسجد، کلانتری، درمانگاه، مدرسه و سایر موارد طی منابع مالی مطمئن برای اجرای خدمات شهری تأمین کرده‌ایم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول