اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

هنر بهترین و تأثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزش‌هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هنر بهترین و تأثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاست.

هنر بهترین و تأثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهروز اکرمی، ظهر امروز همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و روز مادر در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری فجر که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در محل مجتمع فرهنگی هنری مأمونیه برپا شده بود اظهار کرد: هنر بهترین و تأثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاست.

وی با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر به همه بانوان ایران اسلامی، افزود: هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی همواره در کنار سایر اقشار جامعه و مسئولین از ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام راحل صیانت کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: گاهی خلق یک اثر هنری فاخر چنان تأثیر شگرفی در حفظ و اشاعه یک فرهنگ دارد که در هیچ مقوله دیگری نمی‌توان نظیرش را مشاهده کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در ابتدای این مراسم که علاوه بر معاون استاندار، سلیمانی فرماندار و تعدادی از مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان هم حضور داشتند گفت: این نمایشگاه گوشه‌ای از توانمندی‌های اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان زرندیه است که به‌صورت نمادین  و با توجه به شرایط مبارزه با ویروس کرونا به‌صورت محدود برگزار گردیده است که امیدواریم توانسته باشیم بخشی از رخدادهای فرهنگی هنری که بعد از انقلاب اسلامی در این شهرستان به وقوع پیوسته را به نمایش گذاشته باشیم.

احمد جوانمرد اظهار کرد: در این نمایشگاه ۵۰ اثر تایپوگرافی از آثار خانم معصومه موصولی از هنرمندان انجمن تجسمی، ۲۰ اثر کاریکاتور از آثار سرکار خانم نسرین تالانه، بیش از ۳۰ اثر خوشنویسی از آثار استاد محمد ابراهیم مطیع، بیش از ۵۰ اثر هنرهای دستی از جمله، نگارگری، نقاشی روی شیشه، تابلوهای حجمی، میناکاری، کاشی‌کاری، معرق کاشی، نقاشی روی سفال و میناسفال در معرض نمایش قرار گرفته است که از امروز تا پایان دهه مبارک فجر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

به گفته وی اجرای نقاشی تمثال سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی توسط هنرمند ارزشمند شهرستان آقای بهنام پاک‌نیت، کتابت جملاتی پیرامون انقلاب، دهه فجر و روز مادر توسط اساتید ابراهیم مطیع، ولی اله صفری، اکبر افرادی و یاسر شارق از برنامه‌های این ورکشاپ بود.

شایان‌ذکر است اجرای موسیقی زنده توسط آشیق محمود بلبلی از هنرمندان انجمن موسیقی محلی زرندیه در ابتدای این مراسم هم توجه حاضرین را به خود جلب کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول