اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اشتغالزایی کمیته امداد البرز برای هزار و 930 بانوی سرپرست خانوار

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: 27 هزار بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان البرز هستند که در این میان برای هزار و 930 نفر از این بانوان اشتغالزایی شده است.

اشتغالزایی کمیته امداد البرز برای هزار و 930 بانوی سرپرست خانوار

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه در حال حاضر 27 هزار بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته هستند، گفت: در این میان برای هزار و 930  نفر از این بانوان اشتغالزایی شده است؛ این بانوان در حوزه تولید پوشام، تولید ظروف سرامیک، مجسمه سازی، پرورش گل‌های زینتی، تراش سنگ، دامداری، طبخ غذا و حضور در طرح‌های دانش بنیان فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز، با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد پایدارسازی طرح‌های خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار می‌باشد، افزود: طبق مصوبه ستاد بزرگداشت مقام مادر و روز زن در ایام‌الله دهه فجر تعدادی از مشاوران امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان از طرح‌های موفق خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار کمیته امداد بازدید کردند.

محمدی فرد با اشاره به توانمندسازی اقتصادی با ایجاد اشتغال برای خانواده‌های موردحمایت کمیته امداد، ادامه داد: اشتغال‌زایی و کسب درآمد گام مؤثری در کاهش فقر و در امتداد تحقق جهش تولید می‌باشد.

این مقام مسؤول با توجه اینکه نظارت بر طرح‌های اشتغال شامل تمامی فرایند قبل، حین و بعد از اجرای طرح است، اظهار کرد: نظارت، مشاوره و ارائه راهنمایی‌های فنی و تخصصی به مددجویان باعث فراهم شدن زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرین شدن آن‌ها شده است.

 وی تصریح کرد: تحقق توانمندسازی خانواده‌های موردحمایت از طریق مشاوره شغلی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی انجام و هرساله تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می‌شوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول