اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جان‌فشانی شهدا، استقلال و شرف این مرز‌ و بوم را بیمه کرد

رییس کل دادگستری استان فارس گفت: شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سند افتخارات نظام و کشورند که با جان‌فشانی استقلال، شرف و حیثیت این ملت و مرز و بوم را بیمه کردند.

جان‌فشانی شهدا، استقلال و شرف این مرز‌ و بوم را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی امروز با حضور در منزل جانباز مدافع حرم حسین مجیدی سرشت ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جانبازان شهدای زنده ای هستند که با خداوند متعال معامله کردند و امروز ما در سایه این معامله در امنیت، آرامش و ثبات زندگی می کنیم و این نعمات عظیم محصول  از خود گذشتگی بهترین جوانان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به از خود گذشتگی و ایثار بهترین جوانان کشور در مسیر پیروزی انقلاب و پاسداری از آرمان های والای انقلاب اسلامی گفت: دفاع شما از کیان کشور در خارج از مرزها نتیجه بخش بود و فراتر از مرز ها از ارزش های این نظام دفاع کردید.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ضمن ادای احترام، تکریم و نکوداشت خانوده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: به طور قطع خانواده های معزز شهدا و ایثارگران حق بسیار زیادی به گردن همه آحاد جامعه دارند و بر ما مسئولان تکلیف است که همواره قدردان ازخودگذشتگی این قشر باشیم چرا که اگر امروز ما مسئولیت و عزتی داریم  مرهون همین  ایثار و  جان فشانی ها است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: در مجموعه دستگاه قضایی نیز دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران وظیفه دارد مسایل و مشکلات این قشر را پیگیری کند و بدون هیچ منّت و چشم داشت بر اساس قانون، مسائل و مشکلات قضایی پیش روی آنان را بررسی و با ایجاد تعاملات لازم این مجموعه گام های مفید و مثمرثمری بردارد.

وی در ادامه سازمان بسیج حقوقدانان را متعهد به انجام مشاوره های حقوقی به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا دانست و گفت: سازمان بسیج حقوقدانان  نیز با ارائه مشاوره حقوقی به جانبازان و ایثارگران و هدایت آنان به طور قطع نسبت به تکالیف سازمانی خود متعهد خواهد بود. 

انتهای پیام/ن/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول