اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۶ پروژه‌ در باقرشهر/ سایت اسکان اضطراری ۱۰هکتاری راه‌اندازی شد

پروژه‌های فرهنگی، عمرانی، زیست‌محیطی شهرستان ری با حضور رئیس مدیریت ستاد بحران و استاندار تهران افتتاح شد.

افتتاح  ۶ پروژه‌ در باقرشهر/ سایت اسکان اضطراری ۱۰هکتاری راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، صبح امروز همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پروژه‌‌های فرهنگی، عمرانی، زیست‌محیطی و اشتغالزایی شهرستان ری با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، حسین توکلی فرماندار ری و سایر مسؤولان به بهره‌برداری رسید. 

افتتاح ایستگاه سنجش آلاینده‌های پالایشگاه نفت تهران 

پروژه خرید، نصب و راه اندازی ایستگاه پایش برخط آلاینده‌های هوای محیطی و هواشناسی باقرشهر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۳۲هزار یورو معادل ۱۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار تهران، فرماندار ری و سایر مسؤولان در محل شهرداری باقرشهر افتتاح شد.  

اهداف این پروژه، اندازه‌گیری پارامترهای pm10، pm2.5، btex، o3، no2، so2، co، سرعت باد، جهت باد، فشار هوا، رطوبت نسبی و دمای هوا است. 

شرکت پالایش نفت تهران این پروژه را در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی اجرا کرده که مدت زمان صرف شده برای خرید، نصب و راه اندازی ایستگاه از تیر ماه ۱۳۹۸ تا دی ماه ۱۳۹۹ طول کشیده است.  

تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه، برای اندازه‌گیری آلاینده‌ها با دقت بسیار بالا طراحی شده به‌طوری که در پایش گازهای آلاینده و ذرات معلق در هوای محیط از روش‌های روز دنیا استفاده می‌کند. 

افتتاح ۳ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال پروژه در باقرشهر 

کتابخانه و دارالقرآن عطر فاطمی با زیربنای ۱۳۵۰مترمربع در دو طبقه با اعتبار ۱۳۶ میلیارد ریال افتتاح شد. 

مسجد امیرالمومنین(ع) در خیابان آیت الله کاشانی در مساحت ۱۵۰۰مترمربع با مشارکت شهرداری و خیران با اعتبار ۱۶۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. 

بوستان شهدای نفت بهران در بلوار علامه عسگری در زمینی به مساحت ۱۳هزار مترمربع  و هزینه یک هزار و ۵۹۰میلیارد ریال احداث شده است. 

سالن ازدواج آسان عطر کوثر در زمینی به مساحت ۳هزار مترمربع و اعتبار ۳۱۰میلیارد ریال برای برگزاری مراسمات همچنین برای استفاده در مواقع اضطراری و وقوع حوادث به‌عنوان سوله بحران در بلوار شهید چله دوان ساخته شده است. 

سایت اسکان اضطراری در ۱۰هکتار زمین و هزینه یک هزار و ۲۷۰میلیارد ریال با استقرار ۲۵۰ چادر اضطراری در بلوار شهید چله دوان راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول