اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

6 هزار حادثه در انشعابات آب زنجان روی داده است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه حوادث انشعابات استان بیش از 6 هزار فقره بوده است، گفت: شاخص حوادث انشعابات نسبت به انشعابات کل در استان 1.7 درصد است.

6 هزار حادثه در انشعابات آب زنجان روی داده است

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی سال‌جاری تاکنون بیش از 9 هزار و 481 فقره حادثه آب در شهرهای استان زنجان رفع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه از بین شهرهای استان، بیشترین تعداد حوادث در شهر زنجان روی داده است، عنوان کرد: خرمدره و قیدار دیگر شهرهای با حوادث بالا در حوزه آب است.

وی با اشاره به اینکه در شهر زنجان بیش از 3 هزار حادثه به وقوع پیوسته است، بیان کرد: بیشترین تعداد حوادث به ترتیب مربوط به ماه‌های شهریور، مهر و تیر است.

جزءقاسمی عنوان کرد: حوادث انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال ارتباط بیشترین تعداد حوادث در استان زنجان به تفکیک نوع را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه شهرهای زنجان، ابهر و دندی بیشترین حوادث فاضلاب را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: تعداد کل حوادث رفع شده در حوزه فاضلاب زنجان 313 فقره بوده است.

وی افزود: نهادهای خدمات‌رسان و پیمانکاران شرکت‌ها در مجموع 282 فقره خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان وارد ساخته‌اند.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه حوادث انشعابات استان زنجان بیش از 6 هزار فقره بوده است، گفت: شاخص حوادث انشعابات نسبت به انشعابات کل در استان زنجان 1.7 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: در بخش حوادث شبکه توزیع آب شهرهای استان نیز بیش از یک هزار فقره حادثه از آغاز سال‌جاری تاکنون رفع شده است.

انتهای پیام/۷۳٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول