اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رویکرد کمیته امداد استعداد یابی و توانمندسازی است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: رویکرد برنامه های کمیته امداد استان قزوین استعداد یابی و توانمند سازی و خروج مددجویان از چرخه حمایتی است اما در این بین استمرار ارائه خدمت به برخی مددجویان به لحاظ شرایط سنی و جسمی آنها اجتناب ناپذیر است.

رویکرد کمیته امداد استعداد یابی و توانمندسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با حضور در شرکت پلاستیک پاک نهاد ضمن تقدیر از مشارکت مدیرعامل این شرکت در کمک به ایتام بیان کرد: توسعه فرهنگ انفاق در جامعه و خدمت به نیازمندان و محرومان رسالت محوری و اساسی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: خدمت به محرومان زمانی به نتیجه مطلوب می‌رسد که فقیر برای همیشه فقیر باقی نماند و برای تحقق این امر از تمامی ظرفیت ها و روش ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: کمک به ازدواج دختران و پسران تحت حمایت، کمک به تحصیل دانش آموزان تحت حمایت، پرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویان تحت حمایت، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن از جمله برنامه‌های جدی این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است.

حق گویان تصریح کرد: رویکرد برنامه‌های کمیته امداد استان قزوین استعدادیابی و توانمندسازی و خروج مددجویان از چرخه حمایتی است اما در این بین استمرار ارائه خدمت به برخی مددجویان به لحاظ شرایط سنی و جسمی آنها اجتناب ناپذیر است.

وی توضیح داد: سالمندان به دلیل کهولت سن و بیماران صعب العلاج به دلیل شرایط جسمی و روحی نه تنها توانایی کار ندارند بلکه برای داشتن زندگی عادی نیز نیازمند کمک و یاری هستند از این رو این دسته از مددجویان باید مورد حمایت مستمر قرار گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که توانایی کار دارند، استعداد آنها شناسایی شده و در صورت نداشتن مهارت، مهارت لازم آموزش داده می شود تا اشتغال متناسب با شرایط و ظرفیت های مهارتی مددجو را ایجاد کنیم.

وی یادآورشد: در حال حاضر قریب ۶۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

در این نشست از مدیرعامل این شرکت که نزدیک به ۱۵۰ فرزند یتیم را تحت حمایت دارد، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول