اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری/ساخت 226 هزار مسکن در طی 3 سال

مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل  عمومی برون‌شهری/ساخت 226 هزار مسکن در طی 3 سال

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل  عمومی برون‌شهری کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز سه شنبه 14 بهمن ماه سال جاری در وزارت‌خانه راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این نکته که مولفه مسکن به عنوان یک پیشران اقتصادی اهمیت دارد، گفت: همه مدیران وزارت راه و شهرسازی تلاش خود را برای تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری کشور به کار بستند، تا این تفاهم نامه به نتیجه برسد.

*رانندگان در یک برنامه 3 ساله صاحب‌خانه می‌شوند

وزیر راه و شهرسازی در تشریح جزئیات این تفاهم نامه گفت: هدف این تفاهم‌نامه تامین مسکن برای 226 هزار نفر از رانندگان حمل و نقل برون شهری است که طی یک برنامه 3 ساله به سرانجام خواهد رسید.

وی در بیان گام اول برای تحقق هدف تفاهم‌نامه مذکور گفت: در گام اول به همت مدیران استانی و همچنین متولیان حمل و نقل برون‌شهری، عملیات آماده‌سازی زمین انجام خواهد شد.

اسلامی تاکید کرد: در گام دوم این تفاهم نامه تلاش می‌کنیم تا تسهیلات بانکی متناسب با توان رانندگان را در اختیار آن‌ها قرار دهیم و امیدواریم این امر به کمک وزارت رفاه به سرانجام برسد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به تلاش همه ارگان‌های دولتی و نهادهای حاکمیتی برای ساخت مسکن گفت: معاونت مسکن و ساختمان، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت‌ شهرهای جدید، بانک مسکن و بنیاد مسکن، همه و همه باید پای کار بیایند تا این تفاهم نامه به اهداف خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول