اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مصرف 2 میلیارد و 337 میلیون مترمکعبی گاز در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال‌جاری 2 میلیارد و 337 میلیون مترمکعبی گاز در زنجان در بخش‌های مختلف مصرف شده است.

مصرف 2 میلیارد و 337 میلیون مترمکعبی گاز در زنجان

موسی احمدلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ۱٠ ماهه گذشته از سال‌جاری یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف مصرف شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف ۷۷۲ میلیون مکعب گاز در بخش نیروگاه سلطانیه، سی ان جی‌ها و تلمبه‌خانه‌های زنجان طی سال جاری خبر داد و افزود: با مصرف این بخش‌ها میزان مصرف گاز استان در 10 ماه گذشته به بیش از ۲ میلیارد و ۳۳۷ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری، مصرف گاز در بخش خانگی و صنعتی در استان افزایش داشته است، گفت: مصرف این بخش‌ها نسبت به 10 ماهه سال گذشته، حدود ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

احمدلو عنوان کرد: سال گذشته طی 10 ماه، ۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون متر مکعب گاز در استان زنجان مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در 10 ماهه گذشته از سال‌جاری به طور میانگین روزانه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز در بخش خانگی و تجاری مصرف شده است، گفت: در این ایام روزانه ۲ میلیون و ۴۹۳ هزار متر مکعب گاز نیز در بخش صنعتی، مصرف شده است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول