اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هزینه تسلیم برابر آمریکا از جنگ بیشتر است/فقط باید قوی شویم

دبیر دیده‌بان شفافیت و عدالت استان مازندران گفت: برخی معتقد هستند چون جمهوری اسلامی در فشار است باید به خواسته‌های آمریکا تن داده و از مواضع خود کوتاه بیاید اما باید دانست که این موضوع قطعاً به نابودی جمهوری اسلامی ختم می‌شود و هزینه تسلیم در برابر آمریکا از جنگ بیشتر بوده و هزینه تسلیم در برابر آمریکا از جنگ بیشتر است.

هزینه تسلیم برابر آمریکا از جنگ بیشتر است/فقط باید قوی شویم

محمدرضا آزادی کناری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار اظهار کرد: علت دشمنی آشکار و پنهان آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی عقیدتی است و بالاخره بر اساس اعتقادات ما که مبتنی بر قرآن که آخرین کتاب الهی بوده و از آخرین رسول الهی به ما رسیده و پس از آن هم دیگر پیامبری نیامده و پیامبران قبلی هم ایشان را  تصدیق کردند، هر کجا اولیای منسوب به پیامبر هستند آنجا حق و مقابلش هرچه و  در هر زمان باشد باطل است.

وی با تاکید بر اینکه آنها برای خودشان منافعی تعریف کرده و یک رژیم جعلی را از جای جای دنیا جمع آوری و به خاورمیانه آوردند و رژیم صهیونیستی را به مردم غرب آسیا و امت اسلامی تحمیل کردند، افزود: اگر فرضا ادعای آمریکایی‌ها و رژیم جعلی صهیونیستی بر این بگذاریم که یهودیان توسط آلمانی‌ها کشته شدند باز این سوال مطرح است که چرا تاوان این اقدام نازی‌ها را مسلمانان باید پس بدهند؟!

آزادی‌کناری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها پس از کاشتن غده سرطانی در منطقه به دنبال گسترش آن هستند که یکی از مهم‌ترین دلایل اختلافات جمهوری اسلامی با آن‌ها بر سر همین مسئله است، تصریح کرد: آمریکا با نشاندن یک رژیم جعلی به دنبال تعریف منافع و ایجاد قدرت برای خود در منطقه است، آمریکایی‌ها ثابت کردند قصد دارند رژیم جعلی صهیونیستی را به زور به خورد مسلمانان بدهند و در عمل نیز چنین می کنند.

دبیر دیده‌بان شفافیت و عدالت استان مازندران با بیان اینکه سیاست‌های توسعه طلبانه رژیم آمریکا نیز مورد بحث و نقد است که از فرسنگ‌ها دورتر در این منطقه برای خود جایگاه و قدرت متصور است، خاطرنشان کرد: رژیم شاهنشاهی در ایران دست نشانده آمریکا و پیاده کننده دستورات هم‌پیمانان آن‌ها و رژیم صهیونیستی بود که با ظهور جمهوری اسلامی این دولت دست نشانده و بگو بمیر، از دست آمریکایی‌ها خارج شد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه با به قدرت رسیدن جمهوری اسلامی که مخالف سلطه‌گری و مداخله‌جویی آمریکا در منافع ملی ایرانیان بود، آمریکا از حیث سیاسی در منطقه به‌شدت آسیب دید، ادامه داد: جمهوری اسلامی که مبتنی بر دین و مردم سالاری، مغایر سیاست‌ها و منافع آمریکایی‌ها عمل کرد، ریشه دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نیز پدیدار شد؛ به‌هرحال حق و باطل، سیاه و سفید، ظلم و مظلوم هرگز یکی نخواهند شد و در واقع اجتماع ضدین محال است.

وی با بیان اینکه نمی‌شود جمهوری اسلامی با پیروی از مکتب نورانی اهل بیت، طرفداری از مستضعفین و مبارزه با ظلم و فساد بتواند با ظالم در یک اجتماع قرار بگیرد، بیان کرد: با این تفاسیر باید یا جمهوری اسلامی از اهداف، شعارها و آرمان‌هایش دست بردارد یا امریکا عملکرد خود را تغییر دهد که برخی معتقد هستند چون جمهوری اسلامی در فشار است باید به خواسته‌های آمریکا تن داده و از مواضع خود کوتاه بیاید اما باید دانست که این موضوع قطعاً به نابودی جمهوری اسلامی ختم می‌شود و هزینه تسلیم در برابر آمریکا از جنگ بیشتر بوده و هزینه تسلیم در برابر آمریکا از جنگ بیشتر است.

آزادی‌کناری با تاکید بر اینکه قوی شدن تنها و بهترین راه مقابله با رژیم آمریکا است و جمهوری اسلامی باید در علم، اقتصاد، امنیت و حوزه دفاعی قوی شود تا آمریکا چشم طمع از ایران را بردارد، ادامه داد: هر دستاوردی که به قدرت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران منتج شود، مورد انتقاد، طمع و حمله دشمنان است.

رئیس سابق بنیاد تعاون سپاه در مازندران با اشاره به اینکه تحریم آستان قدس و بنیاد برکت توسط رژیم آمریکا به دلیل این است که آمریکا به خوبی می‌داند اینها از ارکان قدرت‌مند شدن جمهوری اسلامی است، گفت: تحریم و ترور دانشمندان ایران با دلیل جلوگیری از قوی شدن جمهوری اسلامی رقم می‌خورد، آمریکا قطعاً با هر شخص یا نهادی که برای قوی شدن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی و تلاش کند، با شدت برخورد خواهد کرد، تحریم می‌کنند یا تحریف می‌کنند یا می ترسانند، تهدید و در نهایت حذف می‌کنند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در این سیاست هیچ فرقی بین دولت‌ها در آمریکا وجود ندارد و آقای بایدن قطعاً ادامه دهنده راه تحریم‌های ظالمانه اوباما و ترامپ علیه ملت شریف ایران خواهد بود، افزود: جمهوری اسلامی ایران مزاحم منافع سلطه‌جویانه رژیم آمریکا در منطقه بوده و این دلیل اصلی تحریم، تهدید و ترورها علیه دانشمندان و نهادهای ایران است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با حمایت از  آشوب‌گران داخلی و ترور اندیشمندان ما همچون شهید فخری زاده و در عرصه خارجی نیز با تحریم و فشار به دنبال جلوگیری از قوی شدن جمهوری اسلامی است، باید این شعر را سرلوحه قرار دهیم، " برو قوی شو اگر راحت جهان‌طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است".

انتهای پیام/۸۶۰۲۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول