اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پلمپ بانک‌های متخلف کرونایی درخراسان‌شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: هر بانکی که در سطح استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند بدون اغماض پلمپ خواهد شد.

پلمپ بانک‌های متخلف کرونایی درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، فرمانداران شهرستان‌ها در هر وضعیت رنگی که قرار دارد، مقررات  را با یک وضیت رنگی بالاتر اعمال کنند و بازرسی‌ها و ترددها نیز بر همین اساس باشد که شرایط بهتر شود.

وی در خصوص بازگشایی مدارس شهرستان‌ها گفت: هر یک از فرمانداران شهرستان‌های استان، چنانچه در مدیریت شهرستان خود کوتاهی کند، مدیریت آن شهر از فرماندار گرفته و به‌صورت استانی انجام خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی افزود: اداره صمت استان سیستم توزیع را باید به سمتی پیش ببرد که هیچ‌گونه صفی تشکیل نشود زیرا جان مردم در اولویت قرار دارد.

شجاعی در واکنش به صحبت‌های یکی از تولیدکنندگان ماست که از عدم خرید ماسک‌های تولید استان گلایه‌مند بود، اظهار کرد: عده‌ای که برای رفع مشکل مردم و مملکت، پای‌کار آمدند در این حوزه  سرمایه‌گذاری کردند و اکنون قرار نیست سرمایه‌گذار بیاوریم و بعد از خارج استان خرید کنیم.

وی با اشاره به شلوغی بانک‌های استان افزود: در 3 روز آینده باید مدلی برای کم شدن مراجعات به بانک‌ها ایجاد و ابلاغ شود و هر بانکی که این پروتکل‌ها را رعایت نکند بدون تعارف پلمپ می‌شود.

شجاعی در واکنش به پاسخ مدیرکل ورزش و جوانان درباره برگزاری یک مسابقه که با جمعیت بالا برگزارشده بود و گفت بود " این مسابقات به خیر گذشت "، اظهار کرد: شما با کدام سنجه می‌فرماید به خیر گذشت و کدام مرجع بهداشتی صحبت شما را تائید می‌کند! 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول