اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی هفت بهشت در دلیجان

اولین اقامتگاه بوم‌گردی در منطقه جاسب شهرستان دلیجان همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر افتتاح شد.

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی هفت بهشت در دلیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز اولین اقامتگاه بوم گردی در منطقه جاسب شهرستان دلیجان همزمان با دومین روز دهه  مبارک فجر با حضور استاندار مرکزی، فرماندار شهرستان دلیجان و برخی مسؤولین افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در آیین این افتتاح گفت: اقامتگاه بوم گردی هفت بهشت اولین اقامتگاه در  منطقه گردشگری جاسب شهرستان دلیجان است و امیدواریم استقبال بیشتری برای راه‌اندازی اقامتگاه‌های سنتی در این روستا و روستاهای هدف گردشگری استان داشته باشیم.

مرزبان اظهار کرد: این اقامتگاه با حجم سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد ریال و استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی ۴۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: این مکان به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع و بنای ۵۵۰ مترمربع، مشتمل بر دو طبقه و ۵ اتاق و با ظرفیت اسکان ۲۰ نفر مسافر،  دارای امکانات و تجهیزات کامل از جمله سالن پذیرایی، رستوران سنتی آماده ارائه خدمات به مسافران  است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه اقامتگاه بوم گردی هفت بهشت فرصت شغلی برای ۳ نفر را فراهم کرده افزود: فاز بعدی این پروژه رستوران سنتی است که در طبقه بالای این ساختمان قرار دارد و به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

محمد حسنی سرمایه‌گذار این طرح نیز گفت: نام اقامتگاه  بوم‌گردی هفت بهشت برگرفته از هفت روستای گردشگری است که در منطقه جاسب قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول