اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پایداری هوا در گیلان تا پایان هفته

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان گفت: وضعیت جوی استان تا پایان هفته پایدار بوده و برای روز جمعه نیز وقوع باد گرم پیش‌بینی می‌شود.

پایداری هوا در گیلان تا پایان هفته

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان گیلان طی روزهای اخیر اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم استقرار هوای پایدار و شکل‌گیری جریانات جنوبی تا پایان هفته در منطقه است.

وی از وزش باد گاها شدید در استان خبر داد و افزود: طی ۶ روز آینده در بعضی مناطق وزش باد جنوبی به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها و در برخی نواحی ساحلی و جلگه‌ای مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان همچنین از وقوع پدید مه طی ۶ روز آینده خبر داد و گفت: در برخی از نقاط ساحلی و جلگه‌ای برای ساعات شب و صبح پدیده مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

دادرس از وزش باد گرم در روز جمعه خبر داد و بیان کرد: طی جمعه با تقویت جریانات گرم جنوبی در برخی مناطق استان وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

وی همچنین نسبت به مقام سازی ابنیه سست و محکم کردن گلخانه‌ها و همین‌طور پرهیز از کوهنوردی در کوهستان‌ها به سبب وقوع بهمن و ریزش کوه تأکید کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول