اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

در دهه فجر ۱۵۰۰ بسته معیشتی در ورامین توزیع می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت : ناحیه مقاومت بسیج ورامین در بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی را در ۱۷۶ پایگاه تابعه و ۱۵ حوزه محلات خواهر و برادر در دستور کار دارد که برنامه‌ها بسیار متنوع است.

در دهه فجر ۱۵۰۰ بسته معیشتی در ورامین توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج ورامین در بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی را در ۱۷۶ پایگاه تابعه و ۱۵ حوزه محلات خواهر و برادر در دستور کار دارد که برنامه‌ها بسیار متنوع است.

وی گفت: از برنامه‌های مهم و شاخص در دهه فجر رزمایش کمک مؤمنانه در ۲۱ بهمن ماه است که حدود ۱۵۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها شهرستان تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین ادامه داد: رژه موتوری گردان‌های بسیج پایه و بسیجیان دریادل را در کنار امت حزب الله از مبداء میدان پوئینک تا میدان مادر در روز ۲۲ بهمن ماه خواهیم داشت که با پوشش رسانه‌ای همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

سرگرد تاجیک بیان کرد: عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا در تمام گلزار شهدای شهرستان ۱۶ بهمن ماه به اتفاق مسؤولان همچنین حوزه‌ها و پایگاه بسیج شهرستان همزمان با برنامه کشوری، عصر آن روز این مهم را انجام خواهند داد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این دهه، دیدار با خانواده معظم شهدا، سالگرد شهید مدافع حرم اصغر بربری ۱۵ بهمن در آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) که با حضور پر شور بسیجیان پایگاه‌های بسیج به ویژه منطقه خیرآباد این برنامه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین با اشاره به برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و مساجد، عنوان کرد: واحدهای فرهنگی ثابت و سیار در دهه فجر اقدام به پخش صوت‌ها و سرودهای انقلابی همچنین مداحی میلاد کوثر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خواهند کرد.

تاجیک با بیان اینکه برنامه‌های خاصی را برای خانوادهای پاسداران داریم، اضافه کرد: مسابقه فرهنگی از کتاب زندگانی حضرت زهرا(س) نوشته دکتر آیت الله سید جعفر شهیدی و دیگر برنامه‌های فرهنگی برای همسران و خانواده‌های پاسداران برگزار می‌شود همچنین در تمام رده‌ها بر اساس شرایط کرونایی نسبت به برقراری جشن هفته و روز زن اقدم خواهند کرد.

وی ابراز کرد: برنامه مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بستر فضای مجازی، پویش‌ها و رزمایش‌های مختلف با موضوعات دستاوردهای انقلاب اسلامی و سبک زندگی فاطمی در فضای مجازی برگزار خواهد شد تا ضمن ایفای نقش در بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بازگویی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آن هم به شکل مقایسه‌ای با طاغوت و روش مسابقه‌ای نسبت به سایر کشورها به اطلاع مردم شهید پرور ایران اسلامی برسد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول