اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح و واگذاری ۱۸۰۰ مسکن شهری و روستایی در دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از افتتاح و واگذاری یک‌هزار و ۸۰۰ مسکن شهری و روستایی همدان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح و واگذاری ۱۸۰۰ مسکن شهری و روستایی در دهه فجر

پیمان ترکمانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تشکیلکارگروه همیاری و تشکل‌های مردمی با مسئولیت کمیته امداد استان همدان و همراهی بنیاد مسکن، بهزیستی، هلال‌احمر، تأمین اجتماعی، موسسه دارالایتام، مجمع خیرین سلامت و اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: با همکاری این سازمان‌ها و نهادها، ۴۴۰ برنامه در قالب ۸۷ سرفصل در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

وی به افزایش روزافزون عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: وظیفه مسئولان در حفظ و نگهداشت این انقلاب بسیار سنگین و خطیر است زیرا همه دستاوردهای نظام را مدیون این انقلاب، نظام و مردم هستیم.

ترکمانه به افتتاح و واگذاری یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی با همکاری و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دیگر به محرومان اشاره کرد و گفت: پرداخت یک‌هزار وام قرض‌الحسنه، اهدای بیش از یک‌هزار سبد غذایی در بین محرومان، اهدای ۷۰ سری جهیزیه کامل به نوعروسان و اهدای ۵۰۰ پک قرآنی به دانش‌آموزان نیازمند، از اهم برنامه‌های مشترک این کارگروه است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان به برگزاری محفل انس با قرآن، مراسم جشن انقلاب، انجام ویزیت رایگان بیماران نیازمند اشاره کرد و افزود: اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، ارائه خدمات مشاوره‌ای و توان‌بخشی، برگزاری ۲۵ هیات مذهبی مجازی و مراسم جشن ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد حضرت امام (ره) توسط اعضای کارگروه از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی سرکشی از خانواده‌های بازنشستگان، معلولین، ایتام و بیماران صعب‌العلاج و برگزاری مراسم مجازی اختتامیه آموزشگاه‌های اشتغال و بازدید از طرح‌های اشتغال ایجاد شده را از جمله برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، مقاله‌نویسی و کتاب‌خوانی به‌ صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای خانواده‌های تحت حمایت، برپایی میز خدمت جهادی در مناطق محروم، دیدار با خانواده‌های شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

ترکمانه در ادامه به رونمایی از طرح کشوری ۳۰۷۰ سازمان تأمین اجتماعی با هدف ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری به‌ منظور کاهش ۷۰ میلیون مراجعه حضوری در سطح کشور اشاره کرد و گفت: حضور فعال اعضای کارگروه و زیرمجموعه در برنامه‌ها و جشن‌ها در طول دهه فجر به‌ خصوص راهپیمایی و جشن ۲۲ بهمن از برنامه‌های تعیین‌ شده در دهه فجر است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول