اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فجر ۴۲| افتتاح ۱۳۰ پروژه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در ساوه

فرماندار ساوه از افتتاح ۱۳۰ پروژه عمرانی - اقتصادی همزمان با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

فجر ۴۲| افتتاح ۱۳۰ پروژه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در ساوه

علی میرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساوه با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح خلاصه وضعیت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: بالغ‌بر ۱۳۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر افتتاح و ۱۵ پروژه نیز در سطح شهرستان کلنگ‌زنی خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه‌ها شامل آبرسانی، امور زیر بنایی، طرح‌های ورزشی، ساخت مسکن، اقتصادی، عمرانی و خدماتی افزود: مجموع کل پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح ۱۰۷ طرح و پروژه‌های عمرانی جهت کلنگ‌زنی ۱۳ طرح است که در مجموع ارزش هزینه برآورد شده بالغ‌بر ۲۰۴ میلیارد تومان است.

فرماندار ساوه مجموع پروژه‌های قابل افتتاح بخش اقتصادی را ۳۲ مورد عنوان کرد و ادامه داد: ۲ پروژه اقتصادی نیز در این ایام کلنگ‌زنی خواهند شد که برای مجموع کل پروژه‌های اقتصادی ۳۵۷ میلیارد تومان هزینه در بر گرفته شده است.

میرزایی مجموع اشتغال ایجاد شده به صورت مستقیم و غیرمستقیم این پروژه‌ها را دو هزار و ۲۷۱ نفر دانست و تصریح کرد: بخشی از این پروژه‌ها در روز چهارشنبه و با حضور استاندار مرکزی و سایر مسئولین آماده بهره‌برداری خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول