اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «ققنوس فاتح» در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «ققنوس فاتح» برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «ققنوس فاتح» در زنجان برگزار می‌شود

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «ققنوس فاتح» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه‌اندازی نهضت کتابخوانی در حوزه ایثار و شهادت به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۱۲ اسفند ماه، ادامه خواهد داشت و در نهایت به ۴۲ نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی آزاد است و مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir  برگزار می‌شود.
نیک‌بخش تصریح کرد: کتاب «ققنوس فاتح» نوشته گلعلی بابایی، توسط انتشارات شاهد، ۳۰۴ صفحه بوده و حاوی بیست روایت شفاهی از سرگذشت سراسر ایثار و پیکار دانشجوی شهید محسن وزوایی است.

این کتاب بر اساس ده‌ها برگ خاطرات موجود در آرشیوهای ثبت شده از وقایع دوران دفاع مقدس و صدها دقیقه نوار مذاکرات نظامی و مکالمات بی‌سیم و مستندات باقی‌مانده در دست نزدیکان شهید وزوایی، نوشته شده است.

پایان کتاب، زندگی‌نامه، وصیّت‌نامه و عکس‌هایی از سردار شهید محسن وزوایی، معاون عملیات لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) از دوران حضور در جبهه‌های دفاع مقدس وجود دارد.

انتهای پیام/73005/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول