اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ادای احترام به مقام شهدای دیشموک در اولین روز از فجر انقلاب

امام جمعه و مسؤولان در اولین روز از یوم الله دهه فجر به مزار شهدا رفتند و به مقام شامخ شهدای دیشموک ادای احترام کردند.

ادای احترام به مقام شهدای دیشموک در اولین روز از فجر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک،برخی از مسوولان و شورای اداری بخش دیشموک با حضور حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در اولین روز از دهه فجر همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن ضمن ادای احترام به شامخ شهدای شهر دیشموک قبور شهدای این شهر غبارروبی و عطرافشانی شد.

حجت‌الاسلام راوند گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است و وظیفه ما مسوولان این است که همیشه قدردان شهدا و خانواده های معظم شهدا باشیم.

وی اذعان کرد: مسئولانی که فقط منتظر این هستند تا ساعت 2 شود و به خانه خود بروند و گوشی خود را خاموش می‌کنند تا روز بعد باید بدانند همین شهدا باعث شدند که ما مسوول شویم تا وظیفه خود را نسبت به امام و شهدا انجام بدهیم.

راوند گفت: ما باید جملات امام را خط‌مشی خود قرار دهیم و مسوولان بدانند که با توجه به فرمایشات امام راحل، مردم به ما مسوولیت دادند و همین مردم بودند که باعث شدند ما به بالا کشیده شویم پس باید راه امام و شهدا را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: راه شهدا با خدمت به مردم تحقق پیدا می‌کند و باید در بین مردم بود و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرد و حل کرد.

امام جمعه دیشموک گفت: اگر ما مسوولیت خود را به خوبی انجام ندادیم در قیامت تک تک ما باید پاسخگو باشیم و شهدا از ما شاکی خواهند بود.

وی تصریح کرد: شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند و اگر راه شهدا ادامه پیدا نکنند ما در قیامت مدیون شهدا هستیم.

راوند گفت: وقتی سیر عملی حضرت امام راحل  را نگاه کنیم می بینیم که ایشان حتی در زمان شهادت فرزندش دست از نماز جماعت نکشیدند.

وی گفت: ما باید وظیفه شناس باشیم و سلاح ایمان را که خط مشی امام راحل بود را راس برنامه خود قرار دهیم چون امام راحل با سلاح ایمان به این معنویت رسیدند.


 

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول