اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دهه فجر مظهر نور، روشنایی، همدلی و وحدت است

استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن با رقم زدن فتنه ۸۸ تمام تلاشش را برای آشوب در ایران را انجام داد، اما دیدیدم که بعد از ۱۱ سال این آشوب‌ها گریبان گیر آمریکا شد و آبرویشان در سطح جهان رفت.

دهه فجر مظهر نور، روشنایی، همدلی و وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمدعلی شجاعی در مراسم آغاز دهه فجر که در مصلی بجنورد برگزار شد اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با بوق‌های تبلیغاتی و تحریم‌های خود درصدد محدودسازی انقلاب اسلامی هستند اما این اتفاق نخواهد افتاد.

وی گفت: دشمن نتوانسته است با هیچ‌یک از توطئه‌های خود را ایران را محدود کند زیرا این انقلاب همیشه زیر نگاه بلند مقام معظم رهبری روبه‌جلو بوده است.

استاندار خراسان شمالی افزود: سردار سلیمانی هم برای ایران و هم برای منطقه امنیت را فراهم کرد که این عظمت، افتخار و پایبندی بر اصلی است که به خاطر آن این نهضت شکل‌گرفته است و جهان از پذیرش این نهضت ناگزیر شده است.

وی بیان داشت: دشمن با رقم زدن فتنه ۸۸ تمام تلاشش را برای آشوب در ایران را انجام داد، اما دیدیدم که بعد از ۱۱ سال این آشوب‌ها گریبان گیر آمریکا شد و آبرویشان در سطح جهان رفت.

شجاعی یادآور شد: مردم با داشتن حجم زیادی از مشکلات معیشتی، اما به‌نظام به‌مانند را پاره تنشان نگاه می‌کنند و برای هرکسی این افتخاری بزرگی است که خدمتگزار این مردم باشید.

وی اضافه کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری دهه فجر مظهر نور، روشنایی، همدلی و وحدت است و درواقع محلی برای تسویه‌حساب‌های شخصی و جناحی محسوب نمی‌شود، بلکه این دهه و عظمت انقلاب، نظام و حاکمیت را باید به رخ جهانیان کشید.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول