اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

فجر ۴۲|افتتاح 500 پروژه به مناسبت دهه فجر به ارزش 10 هزار میلیارد تومان در وزارت راه

وزیر راه و شهرسازی گفت: 500 پروژه در حوزه وزارت راه و شهرسازی از امروز تا 3 هفته آینده در کشور افتتاح می‌شود که ارزش مالی 10 هزار میلیارد تومانی دارد.

فجر ۴۲|افتتاح 500 پروژه به مناسبت دهه فجر به ارزش 10 هزار میلیارد تومان در وزارت راه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد اظهارداشت: لحظات ورود امام به کشور لحظات ماندگاری است در شرایطی که همه امیدها به وی بود در شرایطی که نفس‌ها همه حبس شده بود و کسی باور نمی‌کرد رژیم تا دندان مسلح پهلوی و متحدان آنها ساقط شود، امام وارد کشور شد و حکومتی با ارائه ملت تعیین کرد که جمهوری اسلامی تا امروز مقتدر و فعال است.

وی افزود: آنها باور نمی‌کردند جمهوری اسلامی مستقر شود و حرف از یک ماه و دو ماه می‌زدند و معتقد بودند بر می‌گردند و ایران را رها نمی‌کنند و این آرزو را به گور بردند و ملت ایران دست از سربلندی بر نمی‌دارد.

وی افزود: امروز باید خدا را شاکر باشیم که با رهبری مقام معظم رهبری و هدایت ایشان توانستیم مسیر بالندگی را طی کنیم و خودباوری در جهت حرکت به سمت مؤلفه‌های پیشرفت در مسیر جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

اسلامی افزود: دشمنان ما با این تفکر که بدون تکیه بر آمریکا و استکبار نمی‌توانیم ادامه دهیم کارها را پیش می‌بردند اما ما روی پای خود براساس احکام الهی ایستادیم و به پیشرفت رسیدیم.

وی گفت: ما در درگیری‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی و جنگ واقعی بودیم، آسیب‌های اقتصادی زیادی دیدیم، دشمن به دنبال بی ارزش کردن پول ما بود، اما به هر حال همه مشکلات را کاهش داده و ادامه مسیر دادیم.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشتی مردم مسئولیت مشترک دولت و ملت است، گفت: نباید آب به آسیاب دشمن ریخت، ما آنچه در وزارت راه دنبال کردیم پیشرفت و رسیدن به اهداف و برنامه‌های تعیین شده است.

اسلامی بیان کرد: در این شرایط تحریم 500 پروژه در حوزه راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر تا سه هفته آینده افتتاح می‌شود که 10 هزار میلیارد تومان ارزش مالی و اقتصادی دارد.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: بخش هوانوردی ما باید توسعه یابد و کسانی که در این مسند مدیریت را بر عهده دارند، این موضوع را با جان و دل باور دارند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول