اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«هنروتجربه» در ایام جشنواره متوقف نمی‌شود/ معرفی هیأت انتخاب چهارمین جشنواره «موج»

فیلم‌های «هنروتجربه» در ایام برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر در برخی سینماهای تهران و استان‌ها همچنان به اکران خود ادامه می‌دهند.

«هنروتجربه» در ایام جشنواره متوقف نمی‌شود/ معرفی هیأت انتخاب چهارمین جشنواره «موج»

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه نمایش فیلم‌های «هنروتجربه» در تعدادی از سینماهای استان‌ها و تهران در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر (۱۲ تا ۲۲ بهمن) ادامه می‌یابد.

بر این اساس در تهران، موزه سینما و خانه هنرمندان هر یک روزانه ۳ سانس فیلم‌های «هنروتجربه» را در این بازه زمانی به نمایش می‌گذارند.

در استان‌ها نیز سینما هویزه مشهد، سینماهای سیتی سنتر و ساحل اصفهان، سینما اکومال کرج، سینما ستاره باران تبریز، سینما عمیق بجنورد، سینما بهمن بوشهر و سینما مهر آبادان در مدت زمان برپایی جشنواره ملی فیلم فجر همچنان فیلم های «هنروتجربه» روی پرده می‌برند. 

سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود و تغییر برنامه نمایش فیلم‌های «هنروتجربه» صرفا در این بازه زمانی است و با پایان جشنواره، سالن‌ها و سانس‌های «هنروتجربه» به حالت عادی خود برمی‌گردد.

برنامه نمایش روزانه فیلم‌های «هنروتجربه» طبق روال در قالب جدول در سایت و فضای مجازی موسسه اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

 

*معرفی هیأت انتخاب چهارمین جشنواره «موج»

آرش رصافی، امید شمس، الهه نوبخت، بهمن ارک و کریم فائقیان مسئولیت انتخاب آثار بخش «ملی» چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش را برعهده داشتند.
این هیات که به تازگی کار خود را به پایان رسانده و ۴۱ فیلم منتخب رقابت در بخش ملی این رویداد سینمایی را معرفی کرده‌اند، حکم خود را از ابراهیم حصاری دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش دریافت کرده بودند.
همچنین در بخش بین‌الملل ۲۶ اثر توسط دبیرخانه انتخاب شده است. از این تعداد ۶ فیلم ایرانی هستند که ۳ فیلم داستانی و ۳ اثر مستند در بخش بین‌الملل به رقابت خواهند پرداخت.
چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ مصادف با ۲۸ بهمن تا اول اسفند در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول