اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نشست‌های شورای فرهنگ عمومی دیشموک باید خروجی مطلوب داشته باشد

رئیس شورای شهر دیشموک گفت: نشست‌های شورای فرهنگ عمومی دیشموک باید خروجی مطلوب داشته باشد.

نشست‌های شورای فرهنگ عمومی  دیشموک باید خروجی مطلوب داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، صاحب مجاوند رئیس شورای شهر دیشموک در نشست شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در شهر دیشموک بسیار زیاد هستند امیدوارم نشست‌های که برگزار می‌شود خروجی مطلوب و اثرگذار باشند.

مجاوند با بیان اینکه در دیشموک فضای مجازی از آسیب‌های اجتماعی بسیار خطرناک است عنوان کرد: از قوه قضائیه می‌خواهم که فضای مجازی را در دیشموک کنترل کنند.

وی  با اشاره با کلیپ منتشر شده در فضای مجازی گفت: والحق و النصاف فرمانده کلانتری دیشموک در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی فردی بسیار پرتلاش است.

وی عنوان کرد: فرمانده کلانتری دیشموک فردی دلسوز بود که در جهت رفع مشکلات منطقه دیشموک شبانه‌روز در دیشموک در حال خدمتگذاری بود.

رئیس شورای شهر دیشموک با بیان اینکه از قوه قضائیه می‌خواهم این قضیه با جدیت پیگیری شود عنوان کرد: اگر با چنین افرادی برخورد جدی شود دیگر شاهد منتشر کردن چنین کلیپ‌های در فضای مجازی که خود باعث متشنج شدن جو منطقه شده است نباشیم.

حجت‌الاسلام اندیشه هم در این خصوص در نشست شورای فرهنگ عمومی ضمن اینکه آسیب‌های اجتماعی در شهر دیشموک بسیار زیاد است عنوان کرد: انصافا استفاده از خوانندگان محلی خود علاوه براینکه دچار ضرر و زیان مالی هستند چه سودی برای متوفی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: گرفتن 10 میلیون تومان توسط یک خواننده که خود نوعی اسیب اجتماعی است چه سودی برای مردم دارد که استفاده می‌کنند.

اندیشه گفت: فرمانده کلانتری دیشموک خود در رفع آسیب‌های اجتماعی همیشه پیش قدم بود.

رضایی از فرهنگیان شهر دیشموک گفت: انصافا فرمانده کلانتری دیشموک فردی دلسوز منطقه بود و در بسیاری از کارها با اقتدار نظامی  که داشتند  باعث حل اختلافات بسیاری بودند.

وی با  اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی گفت: توپ و تشر این مامور نظامی صرفا به خاطر رعایت مردم از پروتکل‌های بهداشتی بود و گرنه هیچ آزاری به شهروندان گرامی نرسانده است.

رضائی گفت: ایشان فقط یکم لحن تند داشتند و همین لحن تند باعث متفرق کردن مردم در این اوضاع بیماری کرونا است.

انتهای پیام/82027

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول