اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایجاد مرکز تحقیقات پای ایرانی و توسعه خوشه ای کفش و چرم تبریز

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از ایجاد مرکز تحقیقات پای ایرانی و پیاده سازی برنامه توسعه خوشه ای کفش و چرم تبریز توسط این شرکت خبر داد.

ایجاد مرکز تحقیقات پای ایرانی و توسعه خوشه ای کفش و چرم تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سجاد مطلبی در وبینار شناسایی و تقویت زنجیره ارزشی صنایع و فعالیت های مرتبط با تولید کفش اظهار کرد: از دیر باز کفش تبریز یک برند شناخته شده در کشور و کشورهای همسایه به شمار می رود و شرکت شهرکهای صنعتی استان درجهت حمایت از این صنعت و حفظ و پایداری این برند، نسبت به پیاده سازی برنامه توسعه خوشه ای کفش و چرم تبریز که یکی از متد های توسعه ای می باشد اقدام نموده و شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این صنعت هستیم.

وی افزود: از جمله این اقدامات 35 فعالیت مشترک، تشکیل 4 شبکه سخت و25 BDS است.

مطلبی خاطر نشان کرد: یک زنجیره ارزش کلیه فعالیت های تجاری مورد نیاز برای ایجاد یک محصول از ابتدا تا پایان را در بر می گیرد به عنوان مثال طراحی، تولید، توزیع و غیره که در نهایت با تجزیه و تحلیل یک زنجیره ارزش جدایی از ایجاد یک مزیت رقابتی موجب بهبود کارایی و افزایش حاشیه سود خواهیم بود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ابراز داشت: با توجه به مطالعات خوشه ای و اعلام اتحادیه مربوطه درخصوص صنعت کفش دو موضوع «انتروپومتری پای ایرانی» و «اهمیت به خواست مشتری و  طراحی مدل های مشتری پسند» در بحث زنجیره ارزش این صنعت مطرح است.

مطلبی خاطرنشان ساخت: کشور ما از قومیت های متعددی تشکیل یافته که هر کدام استخوان بندی خاصی دارند؛ بنابراین مطالعه ابعاد پای ایرانی از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این راستا شرکت شهرک های صنعتی با همکاری دانشگاه صنعتی سهند نسبت به ایجاد مرکز تحقیقات پای ایرانی اقدام نموده است.

انتهای پیام/60026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول