اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رئوفی: دولت را باید دستاوردمحور دید/ 3 بخش و 4 شهرستان در نوبت تصویب است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: دولت دوازدهم را باید دولتی دستاوردمحور دید. با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است که باید آنها را به درستی برای مردم تشریح کرد.

رئوفی: دولت را باید دستاوردمحور دید/ 3 بخش و 4 شهرستان در نوبت تصویب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی امروز در نشست خبری ویژه دهه فجر در بیان دستاوردهای سیاسی دولت در هرمزگان اظهارکرد: نتیجه انتخابات سال 1396 متأثر از اقدامات و تلاش‌های دولت یازدهم در حد فاصل سال 92 تا 96 بود و دولت توانست تا با اقدامات مثبتی که در مسیر مهار تورم و ایجاد شرایط متفاوت اقتصادی داشته، بار دیگر اعتماد مردم را بدست آورد.

وی افزود: در سال 96 با آغاز فعالیت دولت دوازدهم، متأسفانه با شرایط جدید تحریمی و فشار اقتصادی مواجه شدیم و سخت‌ترین فشارهای اقتصادی را شاهد بودیم و پس از آن نیز طی یک سال اخیر با بحران کرونا نیز مواجه شدیم که جان بسیاری از هموطنان عزیز ما را گرفت و شرایط سخت را در کشور تشدید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان تأکید کرد: دولت دوازدهم را باید دولتی دستاوردمحور دید. با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است که باید آنها را به درستی برای مردم تشریح کرد.

رئوفی همچنین گفت: در حوزه سیاسی 6 شهر جدید و 3 بخش جدید مصوب شد. ایجاد 7 شهر جدید نیز در دست بررسی است.

وی ایجاد 3 بخش و 4 شهرستان در شرق و غرب و شمال هرمزگان را از دیگر اقدامات در دست انجام دانست که پرونده آنها در حال نهایی سازی برای ارائه به دولت به منظور تصویب است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول