اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بهره برداری از 26 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در دهه فجر

رییس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از 26 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری همزمان با ایام الله دهه فجر سالجاری با حضور مسئولین خبر داد .

بهره برداری از 26 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خلیل قاسمی میزان سرمایه‌گذاری این طرحها را بالغ بر 20 هزار و 833میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرحها زمینه اشتغال شش هزار و 770 نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در شهرستانهای بندرعباس، میناب، بندرلنگه، پارسیان، خمیر، ابوموسی، حاجی آباد، جاسک و رودان مستقر هستند.  

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان مهمترین زمینه تولیدات این طرحها را انواع قیر، اجزاء و قطعات انواع شناورهای دریایی، محصولات بتنی، شستشو و دانه بندی شن و ماسه، قطعات و انواع موتورهای برقی، قطعات و محصولات سازه ای مخلوط مواد کانی و مواد پلیمر، بازسازی و نوسازی پمپ های صنعتی، انواع جعبه و محفظه پلاستیکی برای حمل و نقل و بسته بندی کالاها، کربنات سدیم سبک و سنگین و خدمات ساخت قطعات از جنس فولاد به روش فورج عنوان کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول