اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

افتتاح نمایشگاه‌های مجازی مدرسه انقلاب از ۱۳ بهمن

مسؤول دبیرخانه مدرسه انقلاب از افتتاح نمایشگاه‌های مجازی مدرسه انقلاب در ۱۳ بهمن خبر داد.

افتتاح نمایشگاه‌های مجازی مدرسه انقلاب از ۱۳ بهمن

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علی صفدری مسؤول دبیرخانه مدرسه انقلاب که در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: امسال نهمین دوره مدرسه انقلاب به دلیل شرایط کرونا به شکل متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب به صورت مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: به غیر از مدارسی که امکان حضور دانش‌آموزان در مدرسه هست، اکثر نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب به صورت مجازی است.

صفدری اضافه کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ۴ قالب شامل قالب صوتی، تصویری، مکتوب و نرم‌افزار و اپلیکیشن‌هاست؛  قالب صوتی با نام رادیو  انقلاب، قالب تصویری با نام تماشاخانه مدرسه انقلاب، قالب مکتوب با نام نشریه مدرسه انقلاب و بخش نرم‌افزاری و اپلیکیشن با نام کارافزار است. 

وی از آغاز فعالیت نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ۱۳ بهمن خبر داد و گفت: ۳ محور در این نمایشگاه شامل یادگیری مهارت، تولید محتوا و انتشار حداکثری را پیش‌بینی کردیم و این جشنواره تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

مسؤول دبیرخانه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با بیان اینکه مبنای نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، بیانیه گام دوم است، افزود: در سال‌های گذشته غرفه داشتیم اما امسال ۱۰ عنوان در ۳ گروه شامل «روایت اول شخص» که خود دانش‌آموز روایت می‌کند، «دوم شخص» که تعهدات و پیمان‌هایی که دانش‌آموز می‌بندد. و «سوم» شخص که پرسشگری از مسؤولان با رویکرد ظرفیت‌های استانی است، پیش‌بینی شده است. 

وی گفت: اول شخص ۴ عنوان شامل «دشمن را بشناسیم»، «قوی باشیم»، «تحریف را شکست دهیم، تحریم می‌شکند» و «نقش من در گام دوم» است. بخش دوم به موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص دارد که نقش نوجوانان در خونخواهی حاج قاسم و  دختران در مکتب حاج قاسم اختصاص دارد و همچنین موضوع دیگر به شهید فخری زاده اختصاص دارد که «علم و عملت زمین نماند»، نام دارد و در نهایت بخش سوم شامل «آرزوی دست یافتنی»، «از آخر، اولیم» و «شاد» است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول