اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آزادی 450 زندانی در لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در راستای اجرای بخشنامه پایش وضعیت زندانیان تا به 450 زندانی از زندان‌های لرستان آزاد شده‌اند که جرائم این افراد جزو جرم‌های بی‌خطر و سبک بوده است.

آزادی 450 زندانی در لرستان

عبدالمجید کشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: به‌موجب بخشنامه رئیس قوه قضائیه وضعیت زندانیان و تحقق اهداف اجرای حبس، رصد و پایش می‌شود.

وی بابیان توضیحاتی در مورد این طرح افزود: در این طرح کسانی که از زندان بودنشان نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود شناسایی شوند، برای آن‌ها تصمیم فوری و فوق‌العاده اتخاذ می‌شود زیرا نباید کسی بی‌جهت در زندان بماند و در زندان رها باشد.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: این بخشنامه مصداق و نشانه واضحی است که در الگوی زندانبانی اسلامی زندانی عائله تحت تکفل حکومت باشد و می‌بایست دائماً تحت رصد و کنترل در چرخه اصلاح و تربیت باشد.

کشوری با اشاره به اینکه بر اساس این طرح تا به امروز ۴۵۰ زندانی از زندان‌های لرستان آزاد شده‌اند، تصریح کرد: به‌موجب بخشنامه پایش وضعیت زندانیان، افرادی که در مواعد قانونی در خصوص ادامه بازداشتشان تصمیم‌گیری نشده است و یا کسانی که مستحق برخورداری از ارفاقات قانونی همچون آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات هستند بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری واقع می‌شوند..

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول