اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ایده‌هایی برای شتاب‌دهی توسعه گلستان/ جوانان گلستانی پای کار پیشرفت و آبادانی

مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان گلستان با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های جوانان در توسعه استان، گفت: ایده‌های فناورانه و نوآورانه جوانان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

ایده‌هایی برای شتاب‌دهی توسعه گلستان/ جوانان گلستانی پای کار پیشرفت و آبادانی

خطیر نامنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از پرظرفیت‌ترین استان‌های کشور برای توسعه و پیشرفت است، اظهار کرد: نکته مهم و اساسی این است که مزیت‌های نسبی استان را به درستی شناسایی کنیم و بتوانیم در نهایت با ایده‌ها و ابتکاراتی متناسب با نیاز روز جامعه مسیر پیشرفت استان را ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان گلستان در راستای رسالت‌های خطیر خود مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان را بر همین اساس فعال کرده است، افزود: این مرکز در نظر دارد با شتاب‌دهی به مسیر پیشرفت و توسعه استان ظرفیت‌های این حوزه را با کمک جوانان فعال‌تر کند.

مسئول مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه این مرکز در سراسر کشور و در استان‌های مختلف متناسب با ظرفیت‌های آن استان فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: در استان گلستان با نظر کارشناسان و بررسی‌های عالمانه سه محور به عنوان رویکرد مرکز در سال آتی انتخاب شده است.

خطیرنامنی گردشگری و صنایع دستی، گیاهان دارویی و فناوری اطلاعات را سه رویکرد برگزیده استان گلستان برای شتاب‌دهی به توسعه دانست و اضافه کرد: جوانان ۱۸ تا ۳۵ ساله می‌توانند ایده‌های خود را در این سه محور تا ۱۴ بهمن ماه به جهاد دانشگاهی استان گلستان و یا سامانه مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جوانان ارسال کنند.

وی از ارائه خدمات رایگان مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی استان گلستان به جوانان فعال و نخبه خبر داد و تاکید کرد: قرار دادن فضای کار اشتراکی برای تیم‌سازی، حضور در رویداد چندروزه استارتاپی، برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی، بازدید از گلخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی فناور محور، ارائه مشاوره و پایش طرح‌های کارآفرینی و ... از جمله خدمات این مرکز می‌باشد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول