اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لایحه بودجه 1400 به نفع مردم تصویب شود

امام جمعه شهرضا گفت: امیدوار هستیم لایحه بودجه 1400 با کارشناسی دقیق به نفع مردم و به ویژه طبقه محروم تصویب شود.

لایحه بودجه 1400 به نفع مردم تصویب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، اظهار داشت: زن یک ظرفیت بسیار بالایی در رسیدن به معنویت و کمال دارد، قرآن و روایات و ائمه معصومین(ع) زنان ما را به جایگاه حقیقی خودشان هدایت کرده‌اند، قرآن به زنان عظمت داد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن هر لحظه آروز می‌کند انقلاب به سستی دچار شود، اما انقلاب سال به سال با عظمت بیشتری خودنمایی می‌کند، حضرت امام (ره) انقلابی را شروع کردند و با مجاهدت مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چون در مسیر حرکت انبیا است دشمن دارد، اما باید دشمنان را بشناسیم، افزود: انقلاب ریشه‌دار شده است و دشمن نمی‌تواند انقلاب را از بین ببرد، اما ضربه می‌زند و در مردم ایجاد وسوسه و شک و شبهه می‌کند.

صالح با اشاره به اینکه در مقابل انقلاب اسلامی سه جبهه دشمن داریم، بیان کرد: نخست گروه‌هایی که با ریشه و اساس دین و اعتقادات ما مبارزه می‌کند، گروه دوم جریان فکری غرب‌گرا و شیفتگان تمدن رو به زوال غرب و گروه سوم هم کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند به جهت گرفتار شدن به چرب و شیرین دنیا و پست‌های دنیوی، این افراد سمپاشی می‌کنند، اما باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی با افکار منحرف این سه گروه مقابله کنیم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه انقلاب ظرفیتی برای رشد و کمال انسان‌ها است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم، عنوان کرد: همان‌طور که در آغاز انقلاب با وحدت و یکپارچگی این ظرفیت بزرگ را به وجود آوردیم و دنیا باور نمی‌کرد رژیم طاغوت از این کشور خارج شود، اما کار غیرممکن ممکن شد، امروز هم با وحدت و یکپارچگی همه با هم همفکر باشیم و به جای کارشکنی و اختلاف همدل و همراه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه جوانان باید طرح‌‎های فرهنگی و عمرانی در راستای ارتقا و تعالی شهر و منطقه آماده کنند و از مسؤولان مطالبه‌گری کنند، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری این نیست که در سر مسؤولان بزنیم و دنبال عیب‌جویی باشیم، البته انتقاد اگر سازنده باشد خوب است، مطالبه‌گری یعنی اینکه برای ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، عمرانی و مذهبی شهر طرح تهیه شود.

صالح ادامه داد: در مجلس یازدهم رویکرد اصلاح و تحول در بخش‌های مختلف و به ویژه در اصلاح ساختار و بودجه کشور اتفاق افتاده است و با نگاه تعاملی با دولت کلیات بودجه را تصویب کردند و امیدوار هستیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ با کارشناسی دقیق به نفع مردم و به ویژه طبقه محروم باشد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد بازسازی عتبات مشغول فعالیت است و سهمی را برای هر شهرستان قرار داده‌اند، سهمیه شهرضا هنوز مهیا نشده است و باید جدیت شود این مبلغ برای صحن مقدس حضرت زهرا(س) آماده شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول