اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان شفاف دستاوردهای نظام

امام جمعه پلدختر گفت: دهه فجر که متعلق به ارزش‌های دینی و دستاوردها و برکات خون شهدا است فرصت مناسبی برای بیان شفاف دستاوردهای نظام است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان شفاف دستاوردهای نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، دهه فجر را طلوع پیروزی مستضعفان بر مستکبران و طاغوت و رهایی از ظلمات دانست و اظهار داشت: دهه فجر یادگار عبدصالح و بزرگ انقلاب اسلامی امام راحل است که تعظیم شعائر ایام الله دهه فجر بر همگان واجب است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های شهرستان نسبت به آذین بندی سردرب ادارات خود به مناسبت دهه فجر اقدام و اصناف و بازاریان همانند گذشته در این امر پیشگام باشند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: امروز کشور ما در سخت‌ترین شرایط تحریم قرار دارد و بر اساس مسایل و تحولات منطقه کانون توجهات در مجامع بین المللی است.

وی افزود: دهه فجر که متعلق به ارزش‌های دینی و دستاوردها و برکات خون شهدا است فرصت مناسبی برای بیان شفاف دستاوردهای نظام است.

موسوی یادآورشد: نظام اسلام با دست خالی دستاوردهای و خدمات خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله تولید و نوآوری در علم، هوا فضا، انرژی هسته‌ای دارد که نباید روحیه یاس و ناامیدی در کشور و جامعه تزریق شود.

وی افزود: کسانی که به هر دلیل درصدد برهم زدن وحدت و ایجاد تفرقه، اختلاف و نفاق و تزریق ناامیدی در بین مردم نسبت به انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های آن هستند، انقلابی نیستند.  

امام جمعه پل ‌دختر اقدام مجلس در اصلاح ساختار بودجه را انقلابی خواند و گفت: حذف دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی در بودجه ۱۴۰۰ که منجر به قطع دست رانت خواران می‌شود، حذف معافیت مالیات برخی مرفعین جامعه، افزایش مبلغ یارانه معیشتی، افزایش میزان وام ازدواج از مصوبات مجلس است که امید می‌رود جهت تاثیر در مشکلات معیشتی و رفع گرفتاری‌های مردم به تصویب برسد.

وی به ۲۰ جمادی الثانی سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و بزرگداشت مقام مادر و روز زن و تقارن آن با میلاد امام راحل را تبریک و افزود: تقارن دهه فجر با این ایام را به فال نیک گرفته و این دهه با این ۲ مناسبت پرثمره تر خواهد شد.

موسوی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازسوی مردم تاکیدکرد و یادآورشد: عادی انگاری و جدی نگرفتن خطر شیوع ویروس کرونا موجب می‌شود موج چهارم کرونا خطرناک تر از گذشته ظاهرشود .

امام جمعه پل‌دختر گفت: تجمعات در مراسم‌های ختم، تشییع و خاک‌سپاری ناشی از عادی انگاری وضعیت کرونا، خطری جدی برای تهدید سلامت مردم است که انتظار می‌رود مردم نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

وی به تکمیل دیواره ساحلی شهرهای پل‌دختر و معمولان اشاره کرد و افزود: در این رابطه با پیگیری‌های رسانه‌ها و مسئولان این مطالبه مردم تحقق یافت و ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص یافت که به‌زودی عملیات آنها از سوی بنیادمسکن انقلاب اسلامی اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول