اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لزوم هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابل ترفند جدید آمریکایی‌ها

امام‌جمعه گلپایگان گفت: مسؤولان و مردم مراقب ترفند جدید آمریکایی‌ها باشند تا دچار خطای محاسباتی نشوند، این همان رفتار ذاتی خشن آمریکایی در قالب دستکش مخملین است که در سیاست خارجه جدید دولت آمریکا با جمهوری اسلامی مدنظر است.

لزوم هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابل ترفند جدید آمریکایی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی به میهن اظهار کرد: دهه فجر عید حاکمیت دین است، مردم با الهام گرفتن از تعالیم دینی انقلاب کردند و باید وقایع تاریخ انقلاب در بین جوانان روشنگری شود.

امام ‌جمعه گلپایگان با اشاره به انتشار مقاله‌ کارشناسان ایالات متحده آمریکا مبنی بر همکاری با ایران گفت: به گفته مقام معظم رهبری هر فردی که سکاندار کرسی ریاست جمهوری و مجری قوه مجریه در آمریکا می‌شود در رسیدن به آرمان‌های این کشور اهداف مشترکی دارند حتی با دیدگاه و تاکتیک‌های متفاوت که از یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: آمریکا ادعا می‌کند که می‌خواهد مانع ایران در دستیابی کلیدی به تسلیحات هسته‌ای تحت هر عنوان شود، هر چند جمهوری اسلامی اعلام کرده است که تولید و نگهداری تسلیحات هسته‌ای حرام شرعی است و در دکترین دفاعی ایران تسلیحات هسته‌ای جایگاهی ندارد اما آمریکایی‌ها با پافشاری بر این دروغ می‌خواهند مانع گسترش دانش هسته‌ای کشور شوند.

کرامتی با اشاره به اینکه تأثیرات سیاستی ایران که به منافع آمریکا آسیب می‌رساند به عنوان یک راهبرد اساسی برای دولت جدید آمریکا اعلام شده است، عنوان کرد: شکل‌گیری جنگ‌های نیابتی در منطقه به وجهه آمریکا در عرصه بین‌الملل و حضور آن‌ها در منطقه لطمه وارد کرده است.

امام‌جمعه گلپایگان  تصریح کرد: مسؤولان و مردم مراقب ترفند جدید آمریکایی‌ها باشند تا دچار خطای محاسباتی نشوند، این همان رفتار ذاتی خشن آمریکایی در قالب دستکش مخملین است که در سیاست خارجه جدید دولت آمریکا با جمهوری اسلامی مدنظر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) که به نام روز مادر و زن نامیده شده است، ابراز کرد: هدف جامعه اسلامی توجه به زنان است تا ارزش‌های معنوی نهفته در شخصیت زن شکل گرفته شود.

کرامتی با بیان اینکه گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) هویت بخشیدن به زن مسلمان است، عنوان کرد: در جامعه اسلامی تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد همان‌گونه که شخصیت‌های بزرگی از زنان صدر اسلام به مانند حضرت فاطمه(س) و زینب(س) به مقامات برجسته از لحاظ معنوی رسیدند، زنان جامعه امروزی نیز نباید دچار فرهنگ غرب‌زدگی شوند و فریب توصیه‌های غرب را نخورند زیرا این حقوق تعریف شده در غرب برای زنان، تنها ظلم فاحش به زنان است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول