اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ابراز نارضایتی امام‌جمعه آستارا از عملکرد شهرداری‌ها

امام‌جمعه آستارا ضمن‌ابراز نارضایتی از عملکرد شهرداری‌های آستارا و لوندویل در عمران معابر شهری بیان کرد: به دلیل وجود چاله‌های زیاد مردم از وضعیت معابر اصلی و فرعی شهرهای آستارا و لوندویل ناراضی بوده و اعضای شورای اسلامی به وعده‌های داده‌شده در سخنرانی‌های انتخاباتی خود عمل نکرده‌اند.

ابراز نارضایتی امام‌جمعه آستارا از عملکرد شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تعطیلی مدارس در ایام کرونا باعث تنبلی برخی از نمازگزاران شده است، اظهار کرد: مساجد ایران به لحاظ جمعیت شبیه مساجد کشورهای اسلامی نیست.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه هیچ عمل ارزشمندی بالاتر از اقامه نماز وجود ندارد و براساس آیات قرآنی اولین کار مدیران ادارات در محل کار خود برپا داشتن نماز جماعت است، گفت: مسئولین ادارات نسبت به برگزاری نماز جماعت در محل اداره دقت داشته باشند.

خطیب جمعه آستارا ضمن‌ابراز نارضایتی از عملکرد شهرداری‌های آستارا و لوندویل در عمران معابر شهری بیان کرد: به دلیل وجود چاله‌های زیاد مردم از وضعیت معابر اصلی و فرعی شهرهای آستارا و لوندویل ناراضی هستند؛ در حالی‌که یکی از نیازهای اصلی هر شهر، اصلاح و به‌سازی آسفالت معابر آن است.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر شهرهای آستارا و لوندویل همان آسفالت چهار سال پیش هستند، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل به وعده‌های داده‌شده در سخنرانی‌های انتخاباتی خود عمل نکرده و از مردم انتظار داریم در انتخابات پیش‌رو فریب وعده‌های دروغین را نخورند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه بحث فاضلاب به یک معضل جدی تبدیل‌شده و بوی تعفن، بهداشت و سلامت مردم را تهدید می‌کنند، افزود: بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان آستارا به چه دلیل معضل فاضلاب این شهرستان را جدی نمی‌گیرند.  

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سر کار آمدن دولت جدید به پرروبازی‌های خود ادامه می‌دهند، تصریح کرد: طبق اظهارات وزیر امور خارجه دولت بایدن، آمریکا به شرطی به برجام می‌برگردد که ایران به تعهدات خود در قبال انرژی هسته‌ای عمل کند.  

وی با اشاره به اینکه بودن و نبودن آمریکایی‌ها در برجام هیچ تأثیری به حال مردم ایران ندارد و از دیدگاه ایرانی‌ها پرونده برجام خوب یا بد بسته شده است، افزود: شرط بازگشت آمریکایی‌ها به برجام، برداشته شدن تمام تحریم‌های ظالمانه است؛ چراکه این آمریکایی‌ها بودند که زمین بازی برجام را ترک کردند.

خطیب جمعه آستارا ضمن گرامی‌داشت 12 بهمن سال‌روز ورود بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به کشور تصریح کرد: مردم ایران باید قدردان انقلاب اسلامی باشند؛ چراکه به پای درخت انقلاب خون هزاران هزار انسان ریخته شده است و هم‌چنان این خون دادن‌ها تداوم دارد.

استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در سال‌روز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داریم و باید قدران زحمات مادرن و زنان جامعه باشیم، بیان کرد: مقام مادران خیلی بالا است و راه بهشت از طریق مادران می‌گذرد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول