اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انهدام باند سارقان خودرو با شلیک بامداد امروز پلیس

با حضور هوشمندانه و گشت شبانه پلیس گرگان، اعضای باند سرقت خودرو در گرگان شناسایی و در هنگام سرقت دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان خودرو با شلیک بامداد امروز پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعات ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز صدای شلیک در شهرک جامی گرگان باعث جلب توجه ساکنان این شهرک شد.
پس از مراجعه برخی ساکنان این شهرک به محل وقوع تیراندازی مشاهده شد پلیس سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرده است.
در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان مشخص شد گشت پیشگیری از سرقت کلانتری ۱۳ انتظامی شهرستان گرگان به هنگام گشت‌زنی، سه سارق را در هنگام وقوع سرقت شناسایی کرده که پس از اقدام برای دستگیری این سه سارق اقدام به فرار می‌کنند که پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی آنها را متوقف کرد.
فرمانده انتظامی گرگان در خصوص جزییات این عملیات به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: این سه نفر پس از مشاهدا خودروی پلیس اقدام به فرار کرده و به دستور ایست پلیس نیز توجهی نکردند.
محمد شیرازی اظهار کرد: پس از عدم توجه به دستور پلیس، ماموران براساس قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده که منجر به دستگیری متهمان شد.
وی تاکید کرد: در‌خودروی متهمان یک دستگاه جوش، ادوات و وسایل سرقت، مواد مخدر صنعتی کشف شد.
فرمانده انتظامی گرگان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
شیرازی گفت: با توجه به گسترش خاموشی‌ها در سطح معابر و خیابان، فرماندهی انتظامی گرگان تعداد گشت‌های انتظامی و پیشگیری از سرقت خود را افزایش داده است.
وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم ضمن عدم پارک خودرو خارج از پارکنگ منازل به خصوص در مناطق خلوت و تاریک، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول