اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گره زدن حل مشکلات کشور و مذاکره با آمریکا غلط است

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: منکر فشار‌های خارجی نیستیم ولی خیلی از مسائل ارتباطی به تحریم و فشار خارجی ندارد،دولت بازار را رها کرده است و نظارتی بر آن ندارد، برای واردات بسیاری از اقلام ارز دولتی استفاده می‌شود ولی در کشور با نرخ آزاد توزیع می‌شود و همچنین برخی کالا‌های اساسی مردم کم یاب می‌شود.

گره زدن حل مشکلات کشور و مذاکره با آمریکا غلط است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور  شامگاه پنجشنبه در نشست بصیرتی ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است که با خواست و اراده مردم و امام خمینی(ره)  تشکیل شد اظهار داشت: جمهوریت در نظام ما یک رکن اساسی است، مردم از ابتدای این اتقلاب تا کنون در صحنه ایستاده‌اند و کنار نرفته‌اند. 

رئیس مجمع بسیجیان اصفهان به نقش بی‌نظیر مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی  اشاره کرد و گفت:  مسؤولیت‌ها در کشور ما توسط مردم با شرکت در  انتخابات‌ها تعیین می‌شود. 

وی با بیان این‌که  انتخابات از ابعاد مختلف برای ما اهمیت دارد بیان کرد:  از بعد داخلی وظیفه ما شرکت  انتخابات و پشتیبانی از نظام است، مردم درخواست خود را می‌توانند با انتخاب فرد اصلح در انتخابات‌ها بیان کنند، علی‌رغم این‌که  شرایط اقتصادی خوبی را در کشور نداریم مردم پشت نظام را خالی نکردند و می‌دانند که  مشکلات موجود به نظام ارتباطی ندارد و   به انتخاب خود ما بر می‌گردد. 

طالب‌پور افزود: از نظر بعد بین‌المللی نیز حضور فعال مردم در انتخابات، به دشمن نشان می‌دهد مردم ایران علی‌رغم همه مشکلات اعم از تحریم‌، گرانی  و بی تدبیری‌های برخی مدیران،  پای نظام و انقلاب خود هستند. 

رئیس مجمع بسیجیان اصفهان با اشاره به تٱثیر حضور مردم در انتخابات بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات  باعث اقتدار نظام می‌شود، مردم با شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه کشورمان را در منطقه و جهان حفظ خواهد کرد و  جبهه مقاومت نیز بعد از خداوند متعال  به کشور ما امید دارد. 

وی با بیان این‌که باید به مردم امید داده شود اظهار داشت:برای حل مشکلات کشور  باید دولت انقلابی که  رهبری هم بر این موضوع تٱکید دارند تشکیل شود، نشاط،کارآمدی و خستگی ناپذیری مصداق دولت جوان انقلابی است و مسآله سن و سال ملاک نیست.

طالب‌پور با اشاره به شیوع بیماری کرونا بیان کرد:پیش‌بینی می‌شود  ویروس کرونا تا زمان انتخابات نیز ماندگار باشد و مسؤولان مجری انتخابات باید سازوکار مناسب برای برگزاری انتخابات با رعایت مسائل بهداشتی تعیین کنند.

رئیس مجمع بسیجیان اصفهان با  اشاره به انتخابات آمریکا و انتخاب بایدن به عنوان رئیس‌جمهور گفت: سیاست کلان آمریکا تغییری نکرده است، این رئیس جمهور نیز مانند افراد قبلی اما با  اشکال دیگر برای نابودی ایران و نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهد کرد.

وی با بیان این‌که برخی نتیجه مذاکره با دولت جدید آمریکا را  رفع تحریم، ارزانی و گشایش می‌دانند تشریح کرد: بایدن سه وزیر مهم خود یعنی وزیر خارجه،دفاع و خزانه داری خود را از میان  افراد ضد ایران انتخاب کرده است؛ حل مشکلات کشور با مذاکره مجدد با آمریکا و بایدن  یک تفکر غلط است.

 طالب‌پور با بیان این‌که  بایدن یک فرد یهودی است افزود: مسلمانان آمریکایی به بایدن رٱی ندادند اما اکنون افرادی در داخل کشور به مذاکره با بایدنی که  در زمان وضع تحریم‌ها معاون رئیس جمهور بود برای  حل مشکلات  دل خوش کرده‌اند.

رئیس مجمع بسیجیان  اصفهان با تٱکید  بر این‌که روحیه  بایدن ضد ایران است گفت:در مذاکرات بایدن و ترامپ مشاهده شد که او به ترامپ برای سر سخت نبودن با ایران گله کرد و گفت اگر من بودم  شرایط را برای ایران سخت‌تر می‌کردم.

وی در ادامه به  ضعف‌های مدیریتی در داخل  کشور  اشاره کرد و گفت: منکر فشار‌های خارجی نیستیم ولی خیلی از مسائل ارتباطی به تحریم و فشار خارجی ندارد،دولت بازار را رها کرده است و نظارتی بر آن ندارد، برای واردات بسیاری از اقلام ارز دولتی استفاده می‌شود ولی در کشور با نرخ آزاد توزیع می‌شود و همچنین برخی کالا‌های اساسی مردم کم یاب می‌شود.

رئیس مجمع بسیجیان اصفهان خاطر نشان کرد:  برای ما مقابله مهم‌تر از مذاکره است و ما باید با سیاست بی‌اثر کردن تحریم‌ها و تکیه بر توان داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی،مشکلات خود را حل کنیم.

رئیس مجمع بسیجیان اصفهان با اشاره به تٱثیر حضور مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات  باعث اقتدار نظام می‌شود، مردم با شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه کشورمان را در منطقه و جهان حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول