اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حصه، خانه امنی برای کارتن خواب‌ها/ تقویت خانواده راه حل مشکلات مناطق حاشیه نشین

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید خانواده را تقویت کنیم؛ اگر فرهنگ خانواده به سمت الگوی ایرانی اسلامی حرکت کند خود به خود مسائل  تغییر خواهندکرد.

حصه، خانه امنی برای کارتن خواب‌ها/ تقویت خانواده راه حل مشکلات مناطق حاشیه نشین

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا شیخی صبح امروز در دیدار مردمی خود با فعالین فرهنگی و اجتماعی، جمعی از طلاب و روحانیون و بسیجیان منطقه حصه استان اصفهان اظهار کرد: معضلات مناطق حواشی اصفهان مشکل امروز و دیروز نیست و به سالیان دور باز می‌گردد که مردم این مناطق درگیر آن هستند. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قانون گذاری و نظارت از وظایف نمایندگان مجلس است گفت: در این چند ماه از شروع به کار مجلس در اجرای قوانین دولت هیچکدام را عملیاتی نکرده‌است.

وی با اشاره به اینکه باید به مسائل همه جانبه نگاه کرد افزود: باتوجه به اینکه بحث‌های مرتبط با بهداشت و درمان از مجرای دانشگاه علوم پزشکی می‌گذرد اگر به لحاظ تقسیم بندی این امکان وجود داشته باشد که درمانگاه در منطقه حصه احداث شود من پای کار ایستاده‌ام  اما اگر در مناطق تقسیم بندی بهداشت و درمان نباشد تلاش می‌کنیم تا خانه بهداشت این منطقه را تقویت کنیم. 

شیخی تصریح کرد: باید خانواده را تقویت کنیم؛ اگر فرهنگ خانواده به سمت الگوی ایرانی اسلامی حرکت کند خود به خود مسائل  تغییر خواهندکرد. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نماینده مجلس می‌تواند از بحث نظارتی استفاده کند و مسؤولین اجرایی را وادار به‌کار کند، گفت: ما نمی‌توانیم قول بدهیم که فلان کار را انجام می‌دهیم، ما بررسی می‌کنیم اگر بتوانیم دستگاه اجرایی را به بررسی و حل مشکلات مردم وادار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اینطوری نیست که نمایندگان مجلس دست روی دست گذاشته باشند ما اولویت‌بندی می‌کنیم و سپس پیگیری لازم برای حل مشکلات مردم را انجام می‌دهیم.

شیخی بیان کرد: یکسری مسائل باید در سطح کلان حل شود ما انتخاب ۱۴۰۰ را پیش رو داریم که مسائل را تحت الشعاع قرار می‌دهد یک زمانی به ما بدهید تا راحلی برای مسائل و مشکلاتی که با موازی کاری حل شده است را پیدا کنیم. 

در این جلسه فعالین فرهنگی، اجتماعی، طلاب و روحانیون و بسیجیان منطقه حصه خواستار تأسیس درمانگاه برای این منطقه شدند همچنین حصه را خانه امنی برای کارتن خواب‌ها معرفی کردند و خواستار ایجاد یک کلانتری شدند. 

با توجه به آنکه درصد قابل توجهی از مردم منطقه حصه را زنان بد سرپرست و یا سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی درخواست راه اندازی کارگاهی برای اشتغال خانگی این بانوان را مطالبه کردند تا زنان این منطقه بتوانند علاوه بر درآمد زایی، در کنار فرزندانشان محیط شادی را برای خانواده فراهم آورند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول