اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پخش برنامه «فجر بایرامی» در زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با اشاره به برنامه‌‌ریزی شبکه اشراق برای ایام‌الله دهه فجر گفت: از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام «فجر بایرامی» است.

پخش برنامه «فجر بایرامی»  در زنجان

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوعی با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مباحث گام دوم، چله دوم انقلاب و روزشمار انقلاب در زنجان آماده پخش از شبکه اشراق، شبکه استانی صدا، بخش‌های خبری و معاونت فضای مجازی شده است.

وی درباره برنامه‌های شبکه استانی اشراق گفت: «سلام بر فجر» عنوان برنامه زنده صبحگاهی است که از ساعت 8 صبح به مدت 55 دقیقه با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و مسؤولین به انعکاس خدمات و توانمندی‌ دستگاه‌های خدمات‌رسان، تشریح روند تحولات توسعه و عمران در مناطق مختلف استان و برنامه‌های آتی در خصوص رشد و توسعه می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان گفت: همچنین برنامه زنده «فجر بایرامی» از ساعت 21 هرشب به مدت 60 دقیقه با رویکردی شاد و مفرح، ضمن دعوت از مبارزان انقلاب و بیان خاطرات آن دوران، به تشریح دستاوردهای علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ معرفی محققین و کار آفرینان موفق خواهد پرداخت.

لطیفی از پخش 10 برنامه «انقلاب57 زنجان»، 10 برنامه «ورزش استان در بعد از انقلاب»، 19 برنامه «روز شمار انقلاب»، جشنواره سینمایی ویژه فجر، 22 مستند تاریخی و سریال تلویزیونی تبریز در مه و ده‌ها نماهنگ و سرود انقلابی خبر داد و افزود: سایر برنامه‌های روتین هم با توجه به این ایام رنگ و بوی دهه فجر خواهند داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درباره برنامه‌های شبکه استانی صدا هم گفت: برنامه «دستاورد» با حضور معاونین استاندار و مدیران کل ادارات ضمن تبیین پیشرفت‌های صورت گرفته در مناطق مختلف پاسخگوی مطالبات و سوالات شنوندگان خواهد بود و در 10 برنامه 25 دقیقه‌ای ساعت 11 و 30 دقیقه پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور بازخوانی رویدادهای سال 57 در زنجان برنامه «بغض خیس» در 10 قسمت 15 دقیقه‌ای از ساعت 18:15 پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به دیگر برنامه‌های شبکه استانی رادیو در این خصوص اشاره کرده و گفت:جنگ رادیویی« ظفر گونلری» در 10 قسمت 55 دقیقه‌‌ای ساعت 16، برنامه «زنگ انقلاب» در 10 برنامه 25 دقیقه‌ای از ساعت 18 و 45 دقیقه مستند 10 قسمتی با عنوان انقلاب 57 به مدت 30 دقیقه هر روز  ساعت 20 و 30 دقیقه، 10 نمایش 30 دقیقه‌ای با عنوان «میهمانی لاله ها» هر روز ساعت 22 و 30 دقیقه، 10 مورد مینی فیچر 5 دقیقه‌ای با موضوع دستاوردهای علمی، آموزشی و اقتصادی و «ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن» هم به مدت ۹۰ دقیقه با پخش سرودهای انقلابی، بخش کارشناسی، صدای شما و مسابقه تلفنی، آهنگ‌ها و سرودهای خاطره انگیز روزهای پیروزی انقلاب در کنار پخش گزیده بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین پخش تصاویر ارسالی مخاطبان از رادیو نمای مرکز از دیگر برنامه‌های معاونت صدا برای ایام الله دهه فجر است.

مدیرکل صداوسیمای استان زنجان در ادامه از تولید 12 گزارش موضوعی 3 دقیقه‌ای درباره توانمندی‌های استان در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و افزود: علاوه بر این پنج مورد گفت‌وگوی زنده خبری به مدت 20 دقیقه، 85 مورد خبر مکتوب ارسالی به واحد مرکزی خبر، اخبار ویژه طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر هم در بخش‌های خبری استان پخش خواهد شد.

لطیفی افزود: به منظور ارائه آخرین اخبار مصوبات مجلس، تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط زنده تصویری و اینترنتی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

وی از پخش گزارش ویژه پیشرفت‌های صنایع برق استان از بخش خبری ساعت 14  شبکه اول سیما همزمان با 22 بهمن خبر داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان همچنین به برنامه‌های معاونت فضای مجازی اشاره کرد و افزود:  تولید 20 فتو کامنت، 25 ویدئو، 10 پوستر 5 پادکست، 2 اینفوگرافیک و 10 مورد متن در معاونت فضای مجازی در ایام الله دهه فجر از برنامه‌های مرکز در فضای مجازی است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول