اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

درخواست استاندار اصفهان از وزیر آموزش و پرورش/ لزوم تلاش برای جمع‌آوری مدارس سنگی در استان اصفهان تا پایان دولت

استاندار اصفهان گفت: اصفهانی‌ها با نظام و دولت همدلی دارند و مشکلات خود را کمتر به زبان می‌آورند، می‌شود با کمی تلاش کاری کرد که تا پایان این دولت هیچ مدرسه سنگی در استان نداشته باشیم.

درخواست استاندار اصفهان از وزیر آموزش و پرورش/ لزوم تلاش برای جمع‌آوری مدارس سنگی در استان اصفهان تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعدازظهر امروز از مجتمع آموزشی دخترانه چهارباغ «مدرسه شکرالله فرقدانی» با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، استاندار اصفهان و تعدادی از مسؤولان و خیران استانی بهره‌برداری شد.

 

عباس مقتدایی در این مراسم اظهار داشت: امروز با توجه به حضور فعال مردم و پیشتازی آن‌ها در زمینه‌های مختلف می‌بینیم که گویی تراز ساخت و سازهای آموزشی در حال تغییر است و گویی ترازوی دیگری را باید برای سنجش عملکردها به میدان آوریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر خیری این اینگونه می‌تواند به فعالیت مدرسه‌سازی اقدام کند نشان می‌دهد مردم که به صحنه می‌آیند می‌توانیم اقداماتی انجام دهیم که در حالت عادی انجام آنها مقدور نیست.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران در بالاترین سطح دستاوردهای علمی قرار گرفتند و می‌بینیم که ما در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری پیشتاز هستیم و فرزندان ملت مرزهای دانش را درنوردیدند و اکنون در زمینه‌هایی نظیر هوا و فضا، علم و فناوری و عرصه‌های بهداشت و سلامت و حتی، فنی زمینه برای رسیدن به قله های علم و فناوری آماده است.

مقتدایی با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم عنوان کرد: از رئیس جمهور درخواست کرده بودیم که به صورت حضوری به مجلس شورای اسلامی آیند و رو در رو با نمایندگان صحبت کنند، امروز حد بالاتری از توقعات شکل گرفته است بخش عمده آن به حق است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: همکاران شما در مجموعه آموزش و پرورش مطالبه دارند که نه با معیارهای سابق بلکه با تغییرات و پیشرفت‌ها و نقش کلیدی که آن‌ها در علم‌ آموزی پیدا کردند و بار بیشتری را بر دوش دارد، رسیدگی بیشتری را هم دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: ما نیز در مجلس شورای اسلامی به ویژه در بودجه ۱۴۰۰ به دنبال آن هستیم که حد بیشتری از علم‌آموزی در کشور شکل گیرد و نمایندگان مجلس یازدهم مصمم هستند که به مطالبات فرهنگیان و اصناف دیگر رسیده کنند.

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: اگر امروز در اصفهان کلیپ‌های مختلفی می‌بینید یا مجموعه‌هایی مثل این مجموعه افتتاح می‌شود، نتیجه هماهنگی و همدلی در سطوح مختلف در اصفهان است.

وی تصریح کرد: ما مجمع خیرین مدرسه‌سازی داریم که مایه افتخار هستند، ۶۴۷ خیریه و سازمان مردم نهاد داریم که هر کدام سرمایه اصیل و بزرگ استان اصفهان هستند.

رضایی عنوان کرد: برخی از خیرین حاضر در جلسه از هیچ همکاری و کوششی کوتاهی نکردند و این بزرگترین نعمتی است که خداوند به اصفهان داده است، اما این همدلی نشان دهنده این نیست که ما هیچ نیازی نداریم.

استاندار اصفهان گفت: اصفهانی‌ها با نظام و دولت همدلی دارند و مشکلات خود را کمتر به زبان می‌آورند، می‌شود با کمی تلاش کاری کرد که تا پایان این دولت هیچ مدرسه سنگی در استان نداشته باشیم.

به گزارش فارس، زیربنای مدرسه‌ای که امروز در اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد، ۶ هزار و ۴٨۴ در زمینی به مساحت هفت هزار و ١٣۵ متر مربع است که این مجتمع ٣١ باب کلاس درس، ١١ باب اتاق اداری و معلم، یک سالن ورزشی، سه کارگاه، یک کتابخانه ٢ سایت رایانه دارد.

هم‌چنین در حاشیه این مراسم و با سفر حاجی میرزایی به اصفهان، مجموعه آموزشی حیات طیبه در ناحیه سه اصفهان نیز به صورت ویدیوکنفرانسی افتتاح شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول