اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رحمان رضایی؛ آنالیز خوبی از تیم نساجی داریم

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: ما آنالیز خیلی خوبی داشتیم با توجه به خودم اهل این استان هستم و با سبک بازی تیم آشنا هستم فکر می‌کنم از لحاظ وضعیت خیلی خوب باشد چه در زمان مربی قبلی و الان و ما هم خیلی خوب آماده شدیم.

رحمان رضایی؛ آنالیز خوبی از تیم نساجی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن طی گفت‌وگوی ویدئویی درباره دیدار تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان که برای رسانه‌ها ارسال شده است، اظهار کرد: کاملا مشخص است تیم نساجی چه زمانی که در لیگ دسته یک بوده و چه الان که چند سالی در لیگ برتر است تیمی با خصوصیت جنگنده‌ای و دوندگی بالا است ‌و بالاخره در این دو زمینه زبان‌زد است.

وی با بیان اینکه تیم نساجی هواداران خیلی خوبی دارد که واقعا عاشق این تیم هستند، افزود: ما آنالیز خیلی خوبی داشتیم با توجه به خودم اهل این استان هستم و با سبک بازی تیم آشنا هستم فکر می‌کنم از لحاظ وضعیت خیلی خوب باشد چه در زمان مربی قبلی و الان و ما هم خیلی خوب آماده شدیم.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم دل هواداران تیم ذوب آهن چه کسانی که در کارخانه مشغول هستند و قلب‌شان برای تیم می‌تپد و چه آن‌هایی که خارج از محیط کارخانه مشتاقانه این تیم را دنبال می‌کنند را شاد کنیم.

این مربی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند بازیکن سرشناس فوتبال در کشور، یادآور شد: امیدوارم خداوند به جامعه ورزشی کشور به‌خصوص خانواده محترم آقای میناوند صبر عطا کند.

وی در خصوص بازی با تیم نساجی افزود: این بازی سخت و دشوار است و برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و به لحاظ نتیجه وضعیت‌مان در جدول حساس است.

رضایی گفت: بعد هفته‌ها که واقعا فرصت کمی برای انجام تمرینات و آماده‌سازی تیم داشتیم و هر پنج روز بازی داشتیم، خوشبختانه این بار حدود ۱۰ روز فرصت داشتیم، استراحت و تمرین خوبی داشتیم امیدواریم بتوانیم یک بازی عالی را تجربه کنیم.

سرمربی تیم مربی ذوب آهن اصفهان با اعلام اینکه هواداران این تیم این هفته را سنگ تمام گذاشتند، اضافه کرد: هواداران قوت قلبی برای بچه‌ها بر سر تمرین بودند، امیدواریم بتوانیم خوشحال‌شان کنیم و به لحاظ بازی رضایت‌شان را فراهم بیاوریم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول