اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی: علوم پزشکی در قبال بیماران اعصاب و روان ظلم می‌کند

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: گذاشتن نام بیمارستان بر روی درمانگاه امام رضا (ع) اشتباه است و بستری شدن بیماران اعصاب و روان در این مکان که مخروبه است، ظلم بزرگی است که دانشگاه علوم پزشکی بر این بیماران روا داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی: علوم پزشکی در قبال بیماران اعصاب و روان ظلم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب‌ یزدان پناه پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل عمارت مفخم واقع در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تعداد زیادی از کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی پس از شیوع بیماری کرونا تعطیل ‌شده‌اند.

وی با اشاره به بیکار شدن ۶۴۷ نفربر اثر ویروس کرونا در استان، گفت: ۴۰ میلیارد تومان نیز میزان آسیبی است که به گردشگری خراسان‌شمالی متحمل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مشاغلی که براثر کرونا متضرر شده‌اند تخصیص داده‌شده است.

وی با اشاره به طرح توسعه عمارت مفخم، واقع در بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد، تصریح کرد: گذاشتن نام بیمارستان بر روی درمانگاه امام رضا (ع) اشتباه است و بستری شدن بیماران اعصاب و روان در این مکان که مخروبه است، ظلم بزرگی است که دانشگاه علوم پزشکی بر این بیماران روا داشته است.

یزدان پناه بابیان اینکه شهرداری ۳ قطعه زمین برای ساخت بیمارستان جدید در نظر گرفته است، گفت: تاکنون مکاتبات مختلفی با علوم پزشکی خراسان شمالی در این رابطه شده است که متأسفانه به هیچ‌یک پاسخ داده نشده و علوم پزشکی استان از انتخاب زمین سرباز می‌زند.

وی با اشاره به فرسوده بودن بیمارستان امام رضا (ع)، بیان کرد: اجازه هیچ‌گونه ترمیم، بازسازی و ساخت بنای جدید، پیرامون بنای تاریخی را نمی‌دهیم و این قانون است.

 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول