اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل اداره کل اطلاعات هرمزگان از مدافعان سلامت

مراسم تقدیر از مدافعان سلامت و خانواده های شهدای مدافع سلامت به همت اداره کل اطلاعات استان و حراست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن فارابی مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه برگزار شد.

تجلیل اداره کل اطلاعات هرمزگان از مدافعان سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم تقدیر از مدافعان سلامت و خانواده‌های شهدای مدافع سلامت به همت اداره کل اطلاعات استان و حراست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن فارابی مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: سلامت و امنیت دو مقوله مهم و ارزشمند است که همیشه در کنار هم قرار دارند و امروز شاهد همراهی و حمایت یکی از نهادهای مقدس نظام و انقلاب از بخش بهداشت و درمان استان با برگزاری مراسم تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده های شهدای سلامت استان توسط سربازان گمنام امام عصر بودیم.

دکتر حسین فرشیدی تلاش های مدافعان سلامت در جبهه مقابله با کرونا را ستودنی دانست و افزود: آگاهانه در مسیر شهادت گام برداشتن به هیچ عنوان با مادیات قابل جبران نیست؛ بلکه حرکت در این مسیر چیزی نیست جز معامله با خدا.

آمار پایین تلفات کرونا در هرمزگان نشانه مجاهدت کادر سلامت است

مدیرکل اطلاعات هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان گفت: کادر درمانی به ویژه پزشکان و پرستاران ظرفیتی عظیم و مثال زدنی در ایران اسلامی هستند؛ ظرفیتی که در اپیدمی کووید ۱۹ تهدیدات را تبدیل به فرصت کردند لذا این معرکه و میدان سختی هایی دارد و آنانی که در این معرکه بودند با این ویروس منحوس جنگیدند و جان بسیاری را نجات دادند.

وی با اشاره به موفقیت های هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا افزود: اگر هرمزگان وارد پیک سوم کرونا نشد و جزو چند استان موفق در پیشگیری و کنترل این بیماری بود، محصول زحمات و تلاش های دکتر فرشیدی و همه کسانی است که در بخش بهداشت و درمان استان فعالیت کردند.

مدیرکل اطلاعات استان عنوان کرد: تلاش های مدافعان سلامت در بخش بهداشت و درمان استان موجب شد آمار تلفات و مبتلایان در استان نسبت به جمعیت کاهش چشمگیری داشته باشد.

اهدای لوح تقدیر به خانواده های معظم شهدای مدافع سلامت و مدافعان سلامت دانشگاه بعنوان برنامه پایانی این مراسم بود که توسط مدیر کل اطلاعات استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد.

این مراسم با حضور مدیرکل اطلاعات استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، مدیر حراست دانشگاه، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از نمایندگان کادر بهداشت و درمان که در پیشگیری، کنترل و درمان کووید ۱۹ بصورت شبانه روزی مشغول به ارائه خدمت بوده‌اند، برگزار شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول