اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| از توزیع 4 هزار و 524 حلقه لاستیک تا دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام

در بسته خبری هفتگی، خبرهایی همچون« توزیع ۴ هزار و ۵۲۴ حلقه لاستیک در استان ایلام»، « دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام»، «استقرار دو دستگاه‌ اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌های دره‌شهر و سرابله» ، «ساخت فضای آموزشی ۱۲ کلاسه توسط خیر مدرسه ساز در دهلران » و... منتشر شده است.

بسته خبری| از توزیع 4 هزار و 524 حلقه لاستیک تا دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این بسته خبری خبرهایی همچون « توزیع ۴ هزار و ۵۲۴ حلقه لاستیک در استان ایلام»، « دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام»، «استقرار دو دستگاه‌ اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌های دره‌شهر و سرابله» ، «ساخت فضای آموزشی ۱۲ کلاسه توسط خیر مدرسه ساز در دهلران » ، «کاهش ۲۸ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری ایلام»، «صدور 5 پروانه کاربرد نشان حدمجاز آلاینده‌ها در ایلام» منتشر شده است.

۴ هزار و ۵۲۴ حلقه لاستیک در استان ایلام توزیع شد

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، چهار هزار و ۵۲۴ حلقه لاستیک بین ناوگان جاده‌ای با ارز دولتی وارد استان و تحویل رانندگان شده است. 

وی با بیان اینکه توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق نمایندگی‌های لاستیک صورت می‌گیرد، افزود: از آغاز اجرای این طرح( سال ۹۷ تاکنون) بیش از ۳۰ هزار حلقه لاستیک توسط مالکان ناوگان در استان جذب و خریداری شده است. 

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام 

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که در زمینه فروش حواله خودروهای سنگین فعالیت داشت گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری خرید و فروش حواله یکدستگاه خودرو سنگین به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزودک با هماهنگی مرجع قضایی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم که در یکی از استان‌های مرکزی ساکن بود شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

استقرار دو دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌های دره‌شهر و سرابله

محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار نهمین و دهمین دستگاه‌های اکسیژن‌ساز استان در بیمارستان‌های حضرت ولیعصر(عج) دره‌شهر و امام علی(ع) سرابله خبر داد و گفت: طی رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که داشتیم و همچنین با حمایت‌های استاندار توانستیم این دستگاه‌های اکسیژن‌ساز را به استان اختصاص دهیم.

وی افرود: این دستگاه‌های اکسیژن‌ساز با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و در جهت افزایش ظرفیت اکسیژن مصرفی بیماران، به این بیمارستان‌ها تحویل شده است.

ساخت فضای آموزشی ۱۲ کلاسه توسط خیر مدرسه ساز

نصرت‌الله رحیمی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: یک خیر ساکن تهران ۱۰۰ میلیارد ریال برای  ساخت مدرسه در شهرستان دهلران این استان را تقبل کرد.

وی افزود: این مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت ۱۰۰ درصدی این خیر با زیربنای یک هزار و ۶۹۶ متر مربع احداث می‌شود.

کاهش ۲۸ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری ایلام

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: در راستای قطع زنجیره‌ای ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در ۱۰ ماهه اخیر توسط کارکنان پلیس راه استان، شاهد کاهش ۲۸ درصدی تردد وسایل نسبت به مدت مشابه سال قبل در جاده‌های برون شهری بوده‌ایم.

 وی افزود: بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته در تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری استان در ۱۰ ماهه‌ی گذشته، حدود ۲۸ میلیون خودرو در جاده‌های برون شهری استان تردد کردند.

صدور 5 پروانه کاربرد نشان حدمجاز آلاینده‌ها در ایلام

 مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 5 پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها برای محصولات کشاورزی در استان ایلام صادر شده است.

وی افزود: گوجه فرنگی، انگور یاقوتی، خیار و نخود سبز از جمله محصولاتی بوده‌اند که برای آنها پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول